Puh, 100 sidor!
Jag har inte kunnat hålla koll på tråden på jobbet, för jag har bestämt mig för att undvika att surfa på arbetstid (en kollega blev tillsagd av chefen för att hon surfade för mycket, och jag vill ju inte råka ut för samma sak!).
Liten uppdatering: Fick mejl från bridesave idag! De kommer inte att hinna leverera Jeraldine i tid till bröllopet, tyvärr! Hon hade även kollat på lagret men de hade ingen MS överhuvudtaget i storlek 4 eller 6. Så nu lägger jag ner min önskan om en MS. Lite sorgligt men jag är nöjd med de två jag har beställt.
Idag har jag gjort soldusch, Magic Tan! Det var himla skoj! Ja, kanske inte just att stå där i duschen och andas in ångorna, men det gav väldigt bra resultat, faktiskt! Detta ska jag definitivt göra innan bröllopet!
Jag har gjort nagelförlängning/stärkning med gelé tidigare för att prova och jag tycker det funkade väldigt bra. Men nu har de börjat lossna och jag vill ta bort dem, (har köpt remover). Innan bröllopet ska jag göra det igen. Mina egna naglar är korta, platta och FULA!! Det var en fantastisk känsla med långa naglar, kände mig otroligt kvinnlig och vacker! Men när naglarna lossnat har mina egna naglar blivit ännu svagare än innan. Så nu får jag försöka spara ut dem till bröllopet.
Förlåt det långa, meningslösa inlägget, men jag har abstinens efter en hel dag på jobbet utan BT! Fick nästan panik när jag kom hem och sidan "inte kunde hittas"!!