• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

ska jag skapa en grupp eller? vad är det,namnet på albumet?

• Victory

Loppalina:
    Jag har beställt två (!) andra klänningar, så det är nog inte aktuellt att köpa en till! Men den var väldigt snygg!!!

• BlueTopaz

Vi har kollat prisförslag på denna meny:

*Hummercappucino (eget påhitt)
    *Tourndedos grand Duc med tryffelsås, kronärtskocksbotten, stuvad sparris, pommes parisienne (förra årets meny)
    *ostbricka med kex (eget påhitt)
    eller päronmousse med päroncognacsgelé (årets meny)

Tårtan blir nog med hallon och mangomoussefyllning från chokladfabriken.

• Ammo

Han visste vem Tomas är, de hade gått i Nibble skolan samtidigt(parallelklass).

• loppalina

Victory : Aha det var att ligga i :D Hoppas att din "a" kommer att kännas perfekt på den stora dagen .. när är det? Vilka har du beställt?? Jättenyfiken ;) :D :D

• BlueTopaz

Ammo: Tomas visste vem anton och jesper var oxå. =)
    Vår bestma heter Daniel Sjöstrand, ni vet säkert vem det är oxå ;)

exakt, namnet på albumet, tex "Ammo"

• Victory

Jag berättade just för min m2b att det är över 1000 inlägg i denna tråd. Han frågade då vad frågan var från början. Tja, sa jag, det var en fråga om snörningen i ryggen på en klänning... Han kunde inte fatta hur man kan skriva över 1000 inlägg på det ämnet!!!

• BlueTopaz

Ja men just det Victory det visste jag ju!! ;)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S