• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Nej, vi känner inte varann, men det visade sig att vi bor väldigt nära varann och att våra blivande kommer från samma ställe och gått i pararellklass i skolan. Så de kände igen varandra. Komiskt, snacka om att världen är liten :)

• Ammo

Fast nu känns det ju som man börjar känna er alla rätt bra;)

• Izunia

joohoo!!! Grattis!! Var det svårt?

Sag att ni var i Bulgarien förra aret. Jag med! åker dit varje år!

• Ammo

Nej det var inte så svårt egentligen.

En gång Bulgarien, aldrig mer!!!
    Vi åkte ospecifiserat med Apollo och har efter den resan bråkat med dem fram till nu, IDIOT FÖRETAG!! Funderar fortfarande på att hänga ut dem i tidningen!
    Sorry, men jag reser väldigt mycket och har aldrig i mitt liv blivit så illa bemött någonsin! Det är en lång historia så jag kan inte dra den här. Men
    visst vi träffade ett underbart gäng som vi hade superkul med så tack vare dem så blev det en bra resa.

• Izunia

oj vad trakigt...
    Jag har varit där 4ggr. (3ggr sunny beach) och det har varit över förväntan..

Skulle aka med Apollo i ar..Vart akte ni?

Vi reser ocksa väldigt mycket. Jag är nog utomlands min 7 ggr/ar...

• Izunia

nej inte grekland.. Varför det?

• Ammo

Fick för mig det eftersom du skulle på bröllop där..

Vi hamnade på ett ställe som hette Balchik på varnakusten fast säljaren sa att de hade bara Golden Sands eller Albena som resmål på den kusten. Det visade sig vara ett fruktansvärt gammalt öststatshotell i en håla utan sandstand. Värsta stället jag sett i mitt liv!
    Och HELA HOTELLET KLAGADE!!!! Det slutade med att 27 pers flyttade på egen hand och betalade ur egen ficka nya hotell i Golden Sands. Apollo kunde inte ens komma ut till vårt hotell så vi (hela hotellet) kunde få prata med dem, aaahh, blir upprörd bara jag tänker på den resan!

Jag reser ca 3-5 gånger per år och jag kommer ALDRIG NÅGONSIN MER I MITT LIV ENS TITTA ÅT APOLLO, Skulle inte ens åka med dem om jag så fick resan gratis!

• Izunia

Det är under all kritik!! Det har hänt oss i Tukiet och Portugal ocksa..!

Jag har hört att man enbart ska aka till Burgaskusten (SB) om man kanske inte vill ha mega lugn pansionärsemester.. Golden Sands har jag hört mycket trist om. Var i Albena när jag var mkt liten och det var lääängesen!

Vi har rest med Fritidsresor senaste gangerna till SB bade spec & ospec. Det har varit bra och mycket bra.

Denna resan med Apollo är spec hotell.. Vad tror du?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S