• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Hallå tjejjer?
    Vad ovanligt att ingen är här!?

Jag är bakis och uttråkad.. (sambon sover o leo är hos svärisarna)

• Izunia

haha jag har precis vaknat! Var ocksa pa födelsedagsfest..öh bakis...!

Ammo, Jag gillar fortfarande studenten bättre. Gillar hans artistiska öga. Den andra ser sa uppgjord ut. Gillar spontana bilder ocksa. Ni maste ju ha ett möte med honom innan ända och diskutera vilka bilder ni definitivt vill ha (brud + familj, brud + tärnor etc).

• Ammo

Prismässigt så är det 800 kr studenten och man lät hamna runt 2000kr för sofias jobb. Här spelar pengarna inte så stor roll,vi hade räknat med mer.
    Sofia känns mer proffisionell i hennes mail,men jag gillar nog och så studentens bilder mer.

Ska färga håret på min svägerska nu..

Verkar som allavar på kalas igår:)
    Jag fick bara i mig 2 glas vin så jag är pigg idag..

• Izunia

jag mar ganska bra nu, men ni skulle sett mig när jag fösökte komma i säng igar! ahha... Trodde inte att jag druckit sa mycket. Det var en lugn fest!

• BlueTopaz

Storbråkar med sambon idag.. inge kul alls.. Men det är iaf jag som är skitsur och inte tvärtom.

Ska åka och hämta Leo snart, skönt att få träffa en glad liten bebis iaf!

• Izunia

oj det var ju inte kul.. hoppas det inte var nat allvarligt.

Har precis kolla pa 3 avsnitt av LOST..sa nu ligger jag lite före..
    Vad ska jag göra pa onsdag kl 21 nu??

• Ammo

BlueTopaz, tråkigt att höra att ni bråkat.
    Det är helt sjukt men jag och min sambo har aldrig någonsin bråkat på alla de 6 åren vi varit tillsammans!! Slå det om ni kan!

Många fattar det inte och tycker det är konstigt, men för det första så är ingen långsint, för det andra så är båda väldigt öppna och vi pratat om saken direkt utan att det hinner bli ett irritationsmoment och sen har vi gått igenom så många "tunga" saker ihop,(tex dödsfall inom familj, operationer mm) så vi uppskattar nog varann på ett annat sätt.

Men visst blir vi griniga, eller rättare sagt jag kan bli grinig,men han KAN ju inte bli sur, det är något fel på honom. Och är jag sur så får han mig och skratta 2 min senare.
    Men jag har nog aldrig storbråkat men någon pojkvän eller kompis någonsin, är väl för snäll?!

Ja a, jag ska inte klaga direkt.

• Izunia

ja jag är nykter nu! Ganska uttrakad bara.. Är det nat pa tv idag?

Jag har nog nat i mina gener..ganska livlig i diskussioner..vi brukar braka ibland men löser det alltid.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S