• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

BlueTopaz,
    Trots att jag inte fött barn så har jag nästan varit i samma sits som din i över två år!
    Jag är en sådan olycksfågel så jag råkar ut för allt som ingen annan råkar ut för.
    För att dra en LÅÅÅNG historia kort så opererade jag in en pacemaker för 2,5 år sen efter 10 månader av skukhusundersökningar. Det började med att jag svimmade 3 ggr på 2 mån och efterföljden blev kraftig yrsel, panikångest bland folk och sex fanns inte ens i tankarna!!
    De hittade inget fel någonstans men efter en "svimtest" så sa de att jag kan välja att sätta in en oaktiv pacemaker som kan förhindra en svimmning. Och jag sa tillslut ja. Men den har aldrig gått igångsen dess.
    Panik, ångest mm försvann efter ett halvår men sexlusten kom inte tillbaka.

Jag har ju världens bästa kille, innan vi hade sex första gången så diskuterade vi våra behov och vi ligger som tur på samma nivå, inga sexgalningar här.
    Så trots att vi pratade om det så blev det nästan så att han ville inte ta initiativ heller för han var rädd att jag inte ville osv.Vi hade sex men det kunde ggå både 1-2 mån i mellan.

Men nu känns det som om jag äntligen kan slappna av och njuta igen!
    Men det har tagit 2,5 år!!! Det är kanon när vi väl har det å har det varit mer eller mindre hela tiden men nu ligger stadiet på 2-4 ggr i månaden, och jag har inte behov av mer.

MEN; Vi är otroligt gosiga, kramiga och snuttiga med varandra varje dag, vilket jag tycker är det som gör allt i vårt förhållade.

Nu har jag öppnat mig också, men du är inte ensam. Jag hade otroliga skuldkänslor att jag inte "släppte till" (ibland gjorde jag det fast jag inte hade lust bara för att sen visste jag att jag inte behövde göra det på en månad).
    Jag höll mycket inom mig men ibland grät jag och sa hur jobbugt det var och därav höll ju han tillbaka.

Detta blev långt,men det är även viktigt att dela med sig,man behöver inte vara onormal.

Det tar tid, jag är så glad idag för allt har släppt, trodde aldrig jag skulle få tillbaka lusten igen.

Stå på dig Topaz, du har ju fött barn, han älskar dig och kan han inte förstå dig så har du all rätt i världen att bli arg.

Kram på dig!

• BlueTopaz

Izuni, kaplans (www.kaplans.se) brukar jag alltid rekommendera, mkt lägre pris än övriga sverige och har toppexpertis.

• Tiger72

Izunia

www.kaplans.se

jag köpte två ringar där ifrån en ring med sten på 0,30 och en ring med 8x0,02 TW VS betala 6000:- och då är där totalt 20g guld. ringarna är värda 19000:-

kan sen min ring på www.guldvarufabriken.se
    gå in under företaget.

ska ha den i vitguld 14% palladium.
    0,30 TW VS och 10x0,02TW VS

min total summa kommer att bli 9500:- men den är värd 23000:-

• loppalina

BlueTopaz: Glöm absolut inte att tala om för honom hur DU känner. Det är ju jätteviktigt att det blir bra för er båda två!

För din egen del så har ju lyckats jättebra med att gå ner i vikt! Men den där magen är skum emellanåt, min med ;) Ibland kan jag fortfarande se ut som jag är gravid (om jag proppat i mig något gott).

Jag har 2 barn. En snart 7 åring och en 3 åring :) Så träna med sit ups så skall du se att den lilla magen ger sig så småningom ;) Lycka till tjejen du fixar även detta hinder ;) Kram loppalina

• Ammo

Det var på kaplans jag hittade den ring som jag ska ha.

• Yllo

Topaz- vad är vestibulit? om jag får fråga?

Jag får också ont ibland. Min sambo är... hmmm... vi kan väl säga "välutrustad" och ibland missar han förspelet tyvärr.. När jag själv tar initiativet får jag aldrig ont, men då är jag ju också ordentligt tänd..

• BlueTopaz

Ojoj, hade ingen aaaaning om att jag hade så många medsystrar! Trodde faktiskt det var fel på mig..

Ammo: förstår precis det där med att säga ja bara för att slippa i ngn månad...
    Jg skulle iof kunna tänka mig att ha det ngn gång i månaden bara på mitt eget initiativ Liiite behov har jag ju ändå m det är kolmörkt i rummet vill säga ;)

Loppalina: Försvinner verkligen den extra maghuden efter ett tag? Att magen står ut lite ibland kan jag ta (känns redan som att tarmarna lagt sig lite skumt så att de putar ut..), men inte den extra huden.. Hur lång tid tar det isf?!

• Izunia

problemet kan ju vara att man inte är riktigt tänd. Men pa sistone har jag mega ont! Inte uten glid här inte!!

Men med en tidigare partner gjorde jag som du Topaz att jag gick med pa sex även när jag inte ville, vilket har gjort mig lite pa defensiven..

Jag tror att har man heller inte haft sex pa länge känns det som om man är oskuld igen!
    Det kan ocksa ga 1-2 manader för oss ibland..inget ovanligt.

Ang Kaplans, kan man bara köpa diamanter eller bara inkl ringar?

• Yllo

Ammo - Här är en till olycksfågel... Förra sommaren drabbades jag av en liten hjärnblödning och blev förlamad i halva kroppen. Kunde inte gå och satt i rullstol. Ville promt hem på permission från sjukhuset, men då vi har trappor i huset så var det inte att tänka på förrän jag lärt mig gå på nytt. Det tog mig 2 veckor att lära mig gå med kryckor. Nu har jag äntligen släpt kryckorna helt, men blir fortfarande väldigt vinglig och yr ofta. Trött är jag hela tiden och min sexlust har minskat radikalt Får ibland dåligt samvete över att jag inte har lust.. och det händer rätt så ofta att jag ställer upp bara för hans skull Vi har pratat om hur jag känner det och han förstår mig.. men som jag också tidigare skrev.. så lyssnar han inte alltid på mig
    Min sexlust börjar dock sakta komma tillbaka märker jag.. i december ville jag knappt att han skulle ta i mig, men nu börjar jag få mer och mer lust och välkomnar hans närmanden ibland :)

• Ammo

I morgon ska jag sätta igång med GI-metoden! Jag har som mål minst 5 kg.
    Har vägt 58 hela mitt liv, men har på någo konstigt sätt hamnat på 67 nu.
    Och det sitter på magen. Jag skämtar inte men ibland skulle man kunna tro att jag är gravid,helt uppblåst.
    Så nu jäklar.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S