• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Tack brudar för hjälpen och era mail!! Ni är toppen!

• Ammo

Oj, vilka bilder!!
    Varför kan inte ni bo i Stockholm!?!
    Hade anlitat din kille direkt!

• Izunia

hha..det var gulligt! När var det ni skulle gifta er? 3 juni??

• Ammo

12:e augusti, ni vill inte ta er en tur till Stockhom och fixa lite naglar och fota? ;)

• Izunia

haha vi gifter oss samma dag!!!!

eftersom han är musiker reser han världen över hela tiden (även till stockholm ) sa det hade ju inte varit nagot problem...kanske dagen inte passar hahaha!!

• Ammo

aj, då. Men jag vet, strunta i att gifta er, jag kan ta över det du redan fixat,inga problem. Så kommer ni hit och har en skön helg i Stockholm istället. Det låter väl som en bra idé, så slipper du fundera och gruva dig över allt du har kvar att fixa ;) ;) jag tar hand om det;)
    Ha ha

Spelar han i ett band?

• Izunia

haha vad bra!! Ja strunt i allt som redan är fixat!

Vad tvekar ni över!!! Han är super duktig. Ni hittar INGEN till det priset! Fat ni alla bilder pa cd sen?

• Ammo

Ja, det lutar åt att vi bokar honom. Men jag väntar på ett mail från den andra ang pris och ev bilder. så väljer jag sen.

• Izunia

Kände du och topaz varandra?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S