Vi bråkade faktiskt om sex.. =( Efer Leo så är jag otroligt missnöjd med min "nya" kropp och hinner inte heller riktigt med att känna efter vem jag är numera. Det gör att lusten är minimal och tom på minus, bra tanken på det gör mig äcklad.. Har några gånger "gått med på det" för smbons skull, en det gör ju eg lusten ännu mindre så nu sa jag tokstopp, om det så tar ett år innan jag känner mig redo för det igen så får han acceptera det eller gå!! Jag tänker FAN inte låna ut min kropp till andra mer!
Han uttryckte sig jäkligt plumpt oxå.. "Du borde vara glad åt att jag fortfarande åtrår dig så mkt trots sviterna efter graviditeten" Aaaah... thanx!! vet ju att han eg. inte menar det så men det sved ändå..
Dessutom har han mage att tycka synd om sig själv! Jag har oplanerat gått gravid i 9månader med migrän, ont, illamående och psykiskt instabil av hormonerna, fick ge upp mina studier, födde barn (så ont som det gör kan de ALDRIG föreställa sig) sedan slet jag med amning i 5 veckor då brösten blev till öppna sår, blodet rann och jag skrek och grät varje amning av smärta. Seda måste jag lära mig att acceptera min nya tantkropp trots att jag bara är 25år, och han tycker det är synd om HONOM för att han inte får ha sex!!!!!! jag brukar definitivt inte slåss men det var fan nära idag...
Trots att han vet att jag inte vill ha sex så försöker han hela tiden och jag fr sådan sjuk ångest av det och dåligt samvete, me nu är det slut med det!
har ni problemet med era killar att det inte går att bara "gosa", han drar alltid händerna till privata områden efter en liten stund och jag blir såååå irriterad! kan man inte ara mysa utan sex? NU vill jag inte ens ha kroppskontakt pga detta..
Sorry tjejer att jag lägger ut hela mitt sexliv här, men jag behövde verkligen ventilera mig.. Och det är inget jag gärna tar upp med familjen eller vänkretsen..