• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Victory

loppalina: Jag hoppas ju det! men av erfarenhet vet jag att det inte brukar vara riktigt så lätt för mig!

• BlueTopaz

nja, du har lyckats göra så att bara dem som är medlemmar i din grupp kan se bilderna, jag ansökte om medlemsskap =)

• BlueTopaz

om du går i å "mina grupper " längst up i högra hörnet och sedan väljer inställniingar för denna grupp i högerspalten och sedan väljer "begränsad offentlighet# under !inställningr för medlemsskap" istället så kan du visa bilderna.

• BlueTopaz

om du går in på, menade jag

• BlueTopaz

Japp! =)
    Sambon nickar igenkännande (åt dig med, schyssta lungor du vet ;) )

Om du vildela upp bilderna i mappar som vi har trycker du bara på "skapa album"

• BlueTopaz

Nu är det bara Yllo som ska få uppen egen bröllopssida, sen är vi ala små Bridezillor, haha! ;)

N, nu är det tevedags och inspelade Lostavsnitt från USa!

• Ammo

Ha ha, vågade inte lägga ut "schyssta-lungorna-korten"....;)
    Jag ska ju inte ha den klänningen...

Ska försöka mig på albumen.
    Inser att vi knappt har några digitala kort på oss ihop trots att vi vartit tilsammans i 6 år. Har ju 8 tjocka album men alla är analoga tyvärr. Måste börja fota mer helt enkelt!

Jag kände inte igen din sambo, men ska visa korten för Martin sen.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S