• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

en fyllig B skulle vara perfekt på mig.

min bilvande har redan sagt att när vi har gift oss så ska vi spara allt vi kan så jag kan få göra en op.

• Izunia

Tack yllo...ni är sa gulliga!!

slöjan var superfin..väldigt lang. Längre än klänningen! Och svindyr...!! men men..man gifter sig ju bara en gang (förhoppningsvis) som jag brukar säga till m2b som va´rit gift en gang tidigare!

• Izunia

jag har ju väldigt lag smärtgräns...sa jag är sa rädd för operation...

• BlueTopaz

Jag hade DD innan Leo (var riktigt nöjd trots att det ena hängde lite), under grav blev de E och var så sanslöst snygga! Sedan fick jag mjölk och bev en G, jag trillade nästan frammåt och kände mig som att jag stoppat in två handbollar under tröjan som var helt stenhårda, gick typ att knacka på dem.. Alla frågade om de fick känna!
    Sedan slutade jag amma och oj... *sorg* de blev till häften tömda och hängiga och är nu en D/DD trots att jag väger mkt mer än innan grav. =(
    Säg att de kommer tillbaka, pease!??

Jag förstår verkligen hur jobbigt det måste vara med så stora bröst efter att ha provat det själv!

• Yllo

Ha ha ha så där säger jag också till min blivande. Jag har inte tänkt gifta mig fler gånger än EN.. fast han inleder också sitt andra äktenskap
    Min slöja går ner till midjan på mig. Sedan är det små runda kristaller fastlimmade på slöjan som en trekant med jämna mellanrum längst ner på kanten. I varje trekant så hänger det ner en fasettslipad glaspärla. Gnistrar också så där lagom när jag rör på mig

• Tiger72

Izunia

jag hatar sprutor över allt annat. får alltid ligga ner när jag ska ta mi p-spruta och då är jag stel som en pinne. men open var något av det bästa jag gjort och tvekar inte en sekund för att göra det igen.

• Izunia

ja jag kan inte ens tänka mig efter att ha sprungit hela livet med mina ärtor!

Det har varit väldigt behagligt da jag sportar mycket..

Men om dem blir stora under grav och sen försvinner!!!

• BlueTopaz

min svärmor syr mi slöja, i chiffong med satinkant runt.. undrar hur det blir?
    oj.. caps lock..

yllo: dåväntar vi med beställning tills vi vet om och vad vi vill ha då!?

• Yllo

Jag har också alltid haft komplex för mina små geléhallon.. fast min blivande tycker dom är perfekta så jag börjar lära mig tycka om dem. Däremot köper jag gärna bh med geleinlägg i så att dom blir lite större...

Topaz - jepp, vi avvaktar och ser vad vi vill ha. Fast vi kanske måste ta det på rush order sedan för att jag ska hinna få min klänning i tid

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S