• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

bernzons har jättefina buketter.. i alla fall på sin hemsida

Har ni funderat på blomdekoration till bilen? Jag har funderat lite på det.. Bosse är helt emot det och anser att det inte är vårt jobb att "spöka" ut bilen med ballonger, band och konservburkar.. bukar man ha konservburkar??
    Har kikat lite på "bilblommor" på bernzons, men tyckte att dom mest liknade kistbuketter *ryser*

• Ammo

aaahhhh, jag ringde precis *tok-nervös* men bara för det så var det ingen som svarade, typiskt. Kom efter en stund till en telefonsvarare som rabblade upp nr jag ringt och frågade om jag ville söka personen så skulle jag trycka 5 men då la jag på. Det står ju inte vart i USA de är, kan ju vara i New York eller Kalifornien, vilket också skiljer i tid
    !

• BlueTopaz

Vi ska ha blomdekoration på bilen (då vi åker en Jaguar i bajsbrun metallic lack.. huva!)

• Yllo

Jag skulle också vilja ha några blommor eller band eller något annat jox på bilen.. vet inte ens vad det blir för bil, det är Bosses uppgift och mig veterligen har han inte fixat något än

Bajsbrun lack??? Hmmm.. förstår varför du vill ha blommor.. Massor med blommor

• Ammo

mailade min kusin nu ang bil. Hennes halvsyrras man har en gigantiskt cadillac eller nåt sånt, sååååå fiiin, röd med vit skinklädsel och cab. Han körde i och för sig min syrra, men det är ju bara familjen som sett den då inga andra.
    bad henne kolla med honom nu eller om hon visste någon annan (hon är "bil-brud").

• BlueTopaz

Skulle iof kunna åka i Tomas Impreza(en subaru) men han har bytt sjädring i den så det känns som att den inte har ngr.. usch känns som hjärnan skakar till mos!

• BlueTopaz

När kan du kolla blommor Ammo? Ska du oxå ha bildekoration?

• BlueTopaz

Kom att tänka på en sak, jag ska på bröllop i Järfälla kyka den 5/8 oxå.. ;)

• Yllo

Många bröllop blir det!!

Vi kommer att åka i en Buik eller Opel eller som sista utväg pappas VW golf

Nu vill lillgrabben att jag ska komma och spela lite Monopol med honom.. så vi hörs lite senare..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S