• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Skönt ammo!!!
    Jag förstår att du vill ha den! men de handsyr ju på alla stenar o liknande så man kan ju förstå att det tar lite tid ;)
    Undrar om man kan sy om min klänning till korsettsnörning?? Tycker man ser magen för mkt..

• BlueTopaz

ammo, kan du på måndag förrästen?

• Izunia

ammo vad skönt att det e klart! Längtar tills tärnklänningarna kommer...

Far snart ga tillbaka till DH..

Alltsa det är för jävligt att behöva bo själv här nere...Tiger bor närmst men ända en bit bort..

• Ammo

Ja, jag kan på måndag vad jag vet nu.

Önskar att du bodde här också Izunia, hade varit trevligt att träffa dig med!
    Jag ska hämta mina tärnklänningar i morgon, får testa en själv så får martin ta kort så ni får se dem.

• Ammo

Kan ju inte stava idag, desperate housewifes ska det vara

• BlueTopaz

Ja, skitbra avsnitt idag!! Ungefär sådär skulle jag oxå sitta på gatan om Tomas stack.. =( Vilket han för säkerhets skull lovade att inte göra ;)

Det vore ju skitkul om vi kunde träffas allihop någon gång!

• BlueTopaz

Då prellar jag måndag! =)

Jag skulle så gärna vilj köpa en av KIK´s festtoppar.. de har så fina med snörning.. men de kostar ju typ 1500 och uppåt. Men dem kan man ju verkligen ha både till jeans, svarta byxor och kort och lång kjol! Plus att de är snygga under kavaj.

• BlueTopaz

Funderar ev på denna istället.. med kjol kostar den 170dollar.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S