• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Det tycker jag också, det är du värd !!!!!efter allt du gått igenom, sjukdommar och planering av ett helt bröllop, du måste ju få vila upp dig utan barn.

• Izunia

Jag aker skidor!!! Andi jobbar ju i österrike hela vintersäsongen sa jag brukar passa pa att aka ner ett par ganger!
    Har akt i manga ar nu och det är det bästa jag vet!! Ska aka ner igen i slutet av mars tror jag..

Det har slutat snöa nu...

• Izunia

klart att ni atminstone ska ha en helg själva... Du far bli lite tuffare!

Jag hade reagerat helt annorlunda..Andi brukar skratta lite..mitt polska temperament brukar ibland hetta till! haha...(ofta!)

Eftersom karibien har orkansäsong maj-nov sa kommer vi nog inte aka förrän nov-dec. Tänkte ta en langweekend i Paris eller London direkt efter istället sa det känns att man kommer iväg lite.

• Ammo

Nu vill ju i ha kryssning, men det går att åka till Aruba och öarna runt omkring då. De ligger utanför orkanbältet och har ett bra klimat året om.
    Vi var helt inställda på Aruba tills vi insåg att vi skulle leva som kungar för samma pengar på en paradisö i Malaysia i stället.(Det är ju så dyrt att leva i västindien tyvärr).
    Har bokat vår resa nu:)

• Izunia

Ja Aruba är dyrt. Tänkte ta en kryssning i södra karibien och ev även västra. Vad betalar ni för Malaysia?

• BlueTopaz

God morgon, eller god em kanske.. Har nu matat och lagt leo igen samt tränat o ätit frulle =)
    När nipåpekade igår att det typ bara är 5mån kvar fick jag lite panik.. 7kg på 5mån är mkt så jag måste verkligen plåga mig själv nu så att det händer ngt på vågen igen! Jag VÄGRAR vara tjock på mina brällopsfoton som ska stå i bokhyllan resten av livet!

• BlueTopaz

Västindien vore inte så dumt, mamma kom hem därifrån i fredags (3v. kryssning å hyrd båt) och de hade det fantastiskt

• Ammo

Vi betalar 28.500 för båda, då är det 7 dagar på nybyggt 4* spahotell på ön Redang, sen 4 dagar på en mindre ö som heter Lang Tenga och sen 3 dagar i Kuala Lumpor. De tre sista nätterna får vi troligtvis gratis med Martins bonuspoängkort.
    Då räknas även flyg samt alla transporter och frukost in.
    Då är det högsäsong dessutom och de finaste hotellen på dessa två öar.
    gå in på www.indcen.com/smul.asp
    det är dem vi bokat via.

Vägde mig i morse igen så jag var säker på att vågen inte ljög igår;) det stod 64!!!!och inte 67 som det gjorde förut!
    Har precis ätit nu så jag måste ge mig iväg snart.

• Ammo

Åker och jobbar nu, sen ska jag hämta tärnklänningarna och sen till IKEA och köpa nytt köksbord mm...shoppa!!!!

Ses ikväll! Ha en bra dag!

• Yllo

Skidor... näää.. inte om jag kan undvika det

Ska ta itu med "projekt övertalning" ikväll när Bosse kommer hem.. vill fara på den där spa-veckan

Vågen... hmmm.. undrar var den är.. Sedan vi rev badrummet har jag inte lyckats hitta den.. Måste nog ligga någonstans i garaget tror jag.. men var??

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S