• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Blue topaz- 7kg pa 5 manader borde inte vara svart! Du maste äta ganska strikt och träna regelbundet bara. Vad tränar du nu?

• Izunia

ok nu maste jag sticka till banken igen..när jag var där i mandags var det 30 pers i kön före mig!! ah..gick och gjorde andra ärenden, kom tillbaka och naturligtvis 30 före i kön fortfarande!

Hoppas att ingen är pa banken idag!

• Yllo

Ja, Topaz, 7 kg på 5 månader borde inte vara så svårt.. det är stax över 1 kg i månaden
    Dra in på socker och fett.. ät massor med grönskaker och träna träna träna så ska du se att du säkert gått ner mer än dina 7 kg innan bröllopet

• Tiger72

Izunia

hur går det med företagsplanerna?

har du hittat lokal?

• Izunia

Topaz- du borde faktiskt kunna fixa 1 kg i veckan, men du maste göra upp en plan och följa den.

Tiger, jo det gar bra! Pa mandag ska vi pa radgivning och jag ska pa visning i köpenhamn pa festklänningarna.
    Lokal letar vi fortfarande efter...far se om nat dyker upp snart!

• Yllo

Izunia - så spännande!! Hoppas du hittar massor med finheter i Köpenhamn

Pratade lite fint med Bosse i morse ang bilen.. Sa att vi hade pratat om det här. Föreslog att jag skulle be min väninna hemma på Åland att ringa en kille i Tyskland (hon talar flytande tyska efter att ha bott där i runt 10 år) och fråga om det fanns någon möjlighet att vi kunde få låna en viss bil av honom.

Jag skulle väldigt gärna ha den bilen av två orsaker..
    Nr 1. Det finns bara EN enda av den i hela världen!
    Nr 2. (den största orsaken) Det är min blivande som byggt bilen

Det är en Opel Kapitän cupé. Bosse såg så glad ut när jag sa att jag helst ville ha den bilen, men ansåg att det blir lite knepigt både att få hit den och att komma in i den.. så i kväll har han tänkt ringa kompisen med Buiken för att fråga om han vill köra oss på bröllopsdagen

Snart är alla orosmoment avklarade och jag kan börja koppla av när allt är bokat och beställt..

• BlueTopaz

Yllo: Klart ni måste få åka på bröllopsresa utan barnen och bara rå om varandra! Efter allt du gjort med bröllopet och ställer upp på Bsse så är det väl din tur att få lite som du vill och få koppla av.. eller?? ;)

Ja, jag skulle sååå gärna gå ner ett kg i veckan! Det gjorde jag de första 5kg:na men sedan gick det extremt långsamt 2,5kg till och nu har det stått still jättelänge trots att jag gör samma saker.. sååå märkligt!
    Jag gör ett träningsprogram hemma med alla muskelgrupper.

• Yllo

Topaz - kan det vara så att du just nu har lagt på dig lite muskler istället för fett? Muskler väger mer, men tar ju mindre plats än fett... När vi tränade på gym så gick vi ner massor första månaden men sedan stod vi bara och stampade på samma plats viktmässigt.. Jag vart irriterad och drog fram måttbande och konstaterade att vi minskat i omfång.. även om vi inte minskat på vågen

Mmmmmm... tänk vad härligt att fara iväg till ett spa.. få två valfria behandlingar per dag, slå sig ner i hotellmatsalen och äta en god middag som man sluppit laga själv, kunna strosa omkring i staden på tu man hand och bara njuta av varandra.. inga barn som bråkar, inga väggar som ska spacklas, ingen mat som ska lagas, ingen dammsugare som ska springas omkring med... *sluter ögongen och drömmer mig bort* ... Milda marsvin vad juvligt!!!

• Izunia

Yllo unna dig nu det!!!!!!!!!!!

Topaz - haller med yllo. Men om du märker att du inte minskar i omfang maste du ändra om ditt program. Kör inte alla muskelgrupper pa samma gang. Dela upp träningen pa 3-4ggr/vecka och kör armar och axlar en dag, ben och rumpa en dag och mage och rygg. Och kör alltid 20-30 min konditionsträning före.

• Yllo

"Projekt övertalning" skall inledas ikväll!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S