• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

eller jag rör ihop allt nu?

Izunia

förstår att ni vill ha svar så tidigt ni blir ju ganska så många.

• Izunia

Tiger, ja det var det som var tanken..Vill kunna ställa mig in lite pa budgeten av mat..och sa jag kan göra bordsplaceringen!!

• Ammo

Tack!

Det är inte jag som ska ha klänningen utan mina tärnor.
    Den är rak från bysten och ner, så den ska inte sitta åt runt midjan, bara bysten.
    Min syster kommer få sitt andra barn i maj och hinner kanske inte bli av med magen tills bröllopet så denna blir perfekt för henne.

Det var riktigt tidigt osa måste jag säga, men samtidigt förstår jag med tanke på antalet personer och all mat.
    Vi kommer skicka ut våra inbjudningar i mitten av april och sätter nog osa i början av juli typ den 2:a, det blir ca 6-7 v innan.
    Yllo, tycker du ska sätta osa tidigare som du sa, så du vet i god tid innan.

• Ammo

Har alla gått och lagt sig? :(

Då säger jag också god natt då!

• Ammo

Ingen här nu heller tydligen?
    Ho ho!?

Åker till Norrköping nu, så jag tittar väl in i kväll, bye bye..

• BlueTopaz

Mja, litedå och då är jag här =) Ska prommenera in till fridhemsplan om en stund =)

• Izunia

jag ska pa möte snart sa vi far väl chatta lite senare! Här är snöstorm idag...!!

• Yllo

Nu är jag här! Tog sovmorgon i morse och slöade med kaffemuggen över senaste numret av Allt om Bröllop

Jag ska nog ändra osa-datumet till den 5/5 istället. Ska iofs inte ha någon bordsplacering, men det vore kanske inte så bra att sätta ett sent osa-datum om det råkar sig så att något kort kommer bort på posten...

Ammo - Jättesnygga tärnklänningar!

Topaz - jag håller med ammo, boka inte resan i ditt nya efternamn om du inte är helt 100 på att det nya passet hinner komma. Ska själv byta pass och körkort men för mig blir det knepigare.. Måste hem till Åland för att göra bytet och då måste mitt nya efternamn registrers både här i Sverige och i Finland först.. Kan ta upp till 3 månader innan det är klart har jag fått veta.

Min sägerska bytte till min brors efternamn när dom gifte sig 19/12 -05 och hon har fortfarande inte fått nya namnet i passet än ej heller registrerat (kan iofs beror på att hon är ryska och att Ryssland först måste godkänna namnbytet och ändra där så att hon kan få sitt nya pass och därefter kan hon få sitt nya efternamn registrerat i Finland. Just nu så använder hon sitt nya efternamn i alla andra sammanhang utom när det gäller hos myndigheterna.

• Izunia

satt och pratade med Andi igar och berättade glatt att jag har beställt alla blommor! och a´tt min mamma erbjudit sig att betala alla blommor!

Sa fragar jag lite nyfiket om han vet hur min bukett kommer att se ut..da svarar han

"lat det bli en överraskning...eller vill du att jag ska gissa?"

"ja.." säger jag

"silver och rosa kanske"!!! hahahaha!!!

"Va?! Du vet att vart färgtema är ljus olivgrön, creme och GULD!"

hhaha..där ser du - KILLAR!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S