• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Izunia - karlar är inte att lita på när det gäller sådana saker *skratt*

Min har valt färgtemat, men minns inte vad vi ska ha för fäger... tror helt plötsligt att vi ska ha guld som färgtema! Han kom inte ens ihåg klockslaget för vigseln trots att det är han själv som satt det... bådar inte gott för bröllopsdagen.. jag kommer nog att vara där.. men han kommer nog inte ihåg det ens.. Tur att jag anlitat min pappa som minne åt Bosse den dagen

• Yllo

Sitter och finputsar på festprogramen.. Oroar mig lite över att min toastmadame har sagt att hon vill göra om det.. Tror att jag låter henne fixa och trixa själv och så printar jag ut det jag själv gjort.. om det inte är så att hon har några riktigt bra tips förstås!

• Izunia

sa..mötet avslutat!

om du vill kan jag maila dig var men den är pa engelska..

• Yllo

Jättegärna!!

Jag har en tom sida som bara måste fyllas ut med något

yllo@swipnet.se

Nu har jag roat mig med att ligga på soffan och kika på The Dukes of Hazzard Lillgrabben köpte DVD:n för ett tag sedan och hade den med sig nu i veckan.. Snart är det dags att ta itu med middagen.. fisksoppa idag. Sedan borde jag ta itu med tvätten också.. fast jag avskyr att stå nere i tvättstugan och vika tvätt när det är kallt där Längtar så efter att min tvättstuga ska bli helt klar med liten bandspelare och fina ordentliga bänkar att stå och vika tvätten vid.

• Izunia

vi har ocksa renoverat var nya lägenhet förra aret...gud sa skönt när det är över!! Jag mailar dig nu!

• Yllo

Tackar! Ska läsa och se vad jag hittar att "stjäla"

• BlueTopaz

Hej tjejer, hemma från stan nu.. Har gått nästan 2mil idag varav en mil i snabb takt, puh!!

Ringde till cake & design men hon var sjuk tyvärr..

Ska ringa mamma nu och försöka boka in provsmakning av maten (då ska vi även kolla rummen betala handpenning och prata dukning)

• Ammo

Är också hemma nu!
    Fy tusan vilket väder det har varit i dag.
    Inte speciellt kul att sitta och köra 35 mil i snöstorm, phu.

Vad duktig du varit Topaz som gått så mycket idag!!
    Sa till Martin att jag ville ut och gå när jag kom hem,men sen blev sent och nu är det kallt och mörkt:(

Izunia, kan inte du maila mig festprogrammet också?
    jessica.forsberg@cpm.se
    Ska hämta pappret i morgon (bjuda butikschefen på lunch så jag får bra pris;) hi hi) Så jag behöver också lite insperation.

• Yllo

Åhhhh... proppmätt! Lagade den där fisksoppan ur GI-kokboken och vi höll på att äta ihjäl oss *stönar* Den var jättegod.. alla bara sjönk ner i soffan efter maten och ingen ville röra på sig.

Topaz - Duktiga du som gått så mycket idag.. själv har jag knappt orkat göra något alls idag... Tråkigt att C&D var sjuk, men du får försöka igen.

Izunia - jätte fint program!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S