• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Nu ska det lagas middag och tränas armar, tygg och mage!

• BlueTopaz

Förrästen Ammo, såg att de hade många fina brudskorsvarianter på scorett, i lite vaniljvit nyans. =) Bla ett par assnygga pumps i läder med beigea applikationer fram och ett par med kristallpärlor över hela skon.

• Ammo

Åh, jag är hungrig, men blev helt slut efter jag la mig i soffan. Kommer inte på något skoj att äta..

• BlueTopaz

Vad sägs om köttfärssås och spaghetti? Är jag lat tar jag en tomatsås på burk o bara blandar med köttfärs.

• Yllo

Izunia... Jag förstod inte var den 3:e ringen kommer in i den svenska traditionen.. Har aldrig hört att det skulle vara 3 ringar tidigare..

• Ammo

Önskar att jag gillade fisk mer, det hör tyvärr inte till favoriterna..
    Köpte ny GI bok idag, den med recept, måste få mer tips, börjar lessna på detta nu,men eftersom det har gett resultat så ska jag fasiken inte ge upp.

• Yllo

Topaz det låter smidigt att göra så.. sås på burk och så i med köttfärs alltså. Skulle aldrig funka här hos oss, men onekligen enklare än att hålla på att fixa allt själv.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S