• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vägde förrästen 66,9kg i morse, wow! =) (från 68,3kg för ca 4 dagar sen)

• Ammo

Förstår dig Topaz, skulle känt likadant.
    Pinsamt.

Har inte frågat hur länge ni alla varit tillsammans och hur ni träffades?

Jag och Martin har varit tillsammans i 6 år men kännt varann i 7,5 år. Vi jobbade ihop i 1,5 år på Power hemelektronik, sen blev han butikschef i en annan butik och vi träffades då bara på fyllan ute och på leverantörsfester, och då blev han plötsligt intressant.

• Izunia

Grattis topaz!!

Jag brukar ocksa explodera för han gör inget självmant hemma utan att jag tjatar...

Vi träffades i Österrike!

• Izunia

har varit tillsammans i lite över 3 ar nu. Jag var pa skidsemester och han jobbade...haha! Inget hände, jag hade pojkvän hemma. (ny gammal om ni förstar!)

sedan var jag tvungen att aka tillbaka och träffa honom igen da vi enbart haft telefon, mail kontakt sen sist...

• Ammo

Härligt!
    Jag kan nog säga att jag näsan är nykär fortfarande.
    Vi är ju inte "kaniner";) fortfarande, men jag längtar ihjäl mig efter honom bara han är borta en natt och det gör ont näär jag tänker på hur mycket jag avgudar och älskar honom.
    Hoppas man känner likadant om 50 år!

• BlueTopaz

*Paus i träningen*

Gud vad härligt Ammo!!! =)

Jag var bara nylär de första månaderna men så är jag, jag har ngt emot att vara lycklig på ngt sätt, letar gärna fel. Men denna gången håller det bra trots detta =) Under och efter Leo så har vi haft kris (jag har inte haft ngr känslor), helt klart, men det hämtar sig riktigt bra nu. Nu känner jag mig så där glad igen när jag tittar på honom och kännr att det är honom jag vill ha. =)

Förrästen Jessica, ser det fortfarande ut som att det blir florister på mån?

Har ni sett att BT tänger ner hela dygnet den 7/3??

• BlueTopaz

Vi träffades på Spray Date! för ganska precis 3år sedan.

• Izunia

va är det sant! Vad ska jag göra da???
    Fyller faktiskt ar den 8/3 och vet inte vad jag ska önska mig fran Andi... Nagra förslag?

Jag brukar ocksa vara nykär i början. Är expert pa att leta fel...Men som topaz säger...det klarar sig!

• BlueTopaz

Åh, jag har minskat 4sm i midjemått!!
    Lova at inte garva nu för jag har altid haft de svagaste magmusklerna i universum! Men nu klarar jag faktiskt 50 sit ups per set (gör 3 st med 30-45 sek mellanrum då jag gör tex bicepsträning emellan)

• Izunia

det är fantastiskt Karin!!!!

Du klarar det!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S