• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Tror inte der spelar sååå stor rol på vikten, men du måste nog kolla höjden på ringen så de passar ihop, den kanske är mycket lägre, därav att den är mindre och väger mindre?!

Fick en beskrivning på hur man lägger in bilder på Yahoo men jag hittar den inte?!

• 26maj2007

Izunia

visst kan du börja buda redan nu. du kan ju lägga lägsta bud.

• Ammo

Oj,Panik, ska vara hos frissan om 20 min och jag sitter här i morgonrock...
    ses senare

• Izunia

jag ska nog inte buda förrän de svarat pa mitt mail ang bredd och höjd pa ringen..

• Yllo

Ammo - visst kan du ta lite färre stenar och större.. men inte större än 0,03 max! Om du ska ha två rader med stenar är det snyggare med lite mindre stenar, annars finns risken att ringen blir för bred

Jag har aldrig hört att det skulle vara lättare att tappa små stenar.. och när det gäller att hålla dom rena så är det lika mycket jobb oavsett storlek tycker jag
    Jag har en ring med 10 st stenar 0,01 carat och dom glittar jättefint medans en annan av mina ringar, som har en sten på 0,15 carat, jättefort blir matt i glansen och jag måste rengöra den

• Izunia

gick det att komma in pa bilderna?

• Yllo

Izunia - jag kom inte in på bilderna

majbruttan - Rätt storlek, men jag är lite osäker på den i o med tyllet.. kan fastna i tyllen i klänningen. Jag skulle leta efter en utan tyll fast i den vidden

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S