• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jag måste definitivt testa!
    Vill ju ha creme och röda rosor, men de lär ju knappast finnas dem jag har i buketterna så jag får ta ngt liknande

• BlueTopaz

Jag hade ju en asschysst underkjol till sincerityn men den försvann ju tyvärr idag..
    Ja, men ska du inte ta skor och kjol där då?

har du smycken?
    Vad har du kvar att fixa?

• Ammo

Jag frågade ang oasis och rosor i en blomsteraffär, just om hållbarighetenoch de sa att de håller minst 1-2 dygn,bara blommorna får stå och dra vatten i minst 3 timmar innan man sätter i dem, men sen kan man ju vattna oasisen också.
    Men jag vill inte chansa så jag hade tänkt göra detta på fredagen dagen innan.

• BlueTopaz

Theres som brukar läsa tråden här (min toastmadame) gifte sig i fjol och hon hade en nixaunderkjol med lagom vidd om jag inte minns fel, kanske vill hon sälja??
    Vill du det Theres??

• BlueTopaz

Oki, och man måste mosa stjälkarna lite oxå va??

Jo en av mina gäster har jobbat i blomsteraffär så hon lovade hjälpa mig på fredagen med arrangemangen.

• Ammo

Jag har kvar:
    skor
    slöja
    smycken
    underkläder
    underkjol

Men min syster har skor och slöja och Martin syster har underkjol.
    Men jag TROR inte jag kommer kunna ha något av dem, suck. Tror ju slöjan och skorna är för vita mot min klänning och underkjolen är nog inge bra.
    Men jag måste få arslet ur vagnen och åka dit till dem och kolla det innan jag köper något nytt.

• BlueTopaz

Var håller Victory hus förrästen??

• Ammo

Men jag kommer inte köpa skor hos Princessa, de var ju snor dyra.

Jag vill ju ha en nixa underkjol!!!Det var med en sådan jag testade klänningen med i butiken och sen var perfekt. Men då ska det vara med 3 ringar!
    Så kollar inte Therese här (vi skriver ju så fort) så snälla, kan du inte fråga henne vad hon har?

Mosa stjälkar, varför då?

Mosa

• BlueTopaz

Min svärmor har ytt färdigt min slöja s jag får se den imorgon, hoppas den är bra!!
    Den är i ivory- chiffong och inte tyll, med satinbandskant. Den är dock sydd rektangulärt och inte med rundade kanter då chiffong typ är omöjligt att sy kanter på i rund form. Hoppas det funkar ändå!

• Ammo

Ja, det var ett tag sen hon var här?!
    Izunia brukar ju alltid vara här på kvällara också.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S