• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ok jag har lagt min högsta bud...om ingen annan höjer betalar jag ju mindre. Precis som ebay.

Ringde min guldsmed och fragade vad de ville ha för att göra en san ring.
    18K gult guld, 12-13 TW/VS 0,48c (0,04st), 2,6mm hög och 2,8mm bred.

med 12 st TW/VS pris: 11.400kr
    W/SI pris: 9.500kr

Alltsa, om jag lägger mitt högsta bud pa auktionsringen betalar jag samma pris (inkl kommisionen) för TW/VS diamanter som jag hade fatt hos guldsmeden för W/SI.

• Izunia

topaz, jag glömde fraga vad det skulle kosta att höja min ring...

• Ammo

Hej!
    Håller tummarna för dig och ringen Izunia!
    Tråkigt att du fick sådant bemötande Yllo.

Själv har jag klippt topparna i dag och pratat bröllopsfrisyrer med henne och hon verkar vara duktig och tar bara 1500 kr.
    Sen har jag shoppat 70 tals kläder, ska fota mig i morgon så får ni se hur ful jag kommer att bli, ha ha ha
    Sen shoppade jag nya bestick hem, superfina på Duka som var nesatta till 199 kr för ett sätt på 6 av varje, köpte 2 st.
    Sen åkte jag och sola och sen har jag tränat, känner mig så duktig!(var ledig idag)

• BlueTopaz

Hej, nu har jag ÄNTLIGEN tid att sitta här!! =)

En av tjejerna som tidigare skulle komma o titta på klänningen men slutade höra av sig hörde av sig igen idag och undrade om hon fick komma och titta ikväll. Hon var precis här och tog klänningen med sig för 3600:-!! *glad*

Är det någon annan här nu??

Men behöver du verkligen smälta ner och göra om förlovningsringen för 0,1mm Izabelle?? Jag tror inte det kommer behövas.

Vad kul Ammo, har du bokat henne?? Vem av frisörerna var det??

• 26maj2007

BlueTopaz

Grattis! skönt att bli av med den.

• BlueTopaz

Japp! Även om jag gick 900:- back..

Hon behövde sy ut den lite uppe runt bysten, hoppas det går bara!!

Har saknat BT idag.. helt sjukt att man är så fast!

• Ammo

Jag är här ikväll!
    Grattis, skönt att bli av med klänningen topaz!!

Nej jag har inte bokat henne än, men sagt att det står mellan henne och en annan i Jakobsberg, så jag ska höra av mig inom kort. Men hon brinner för bröllop, tar hem en del klänningar och säljer och jag tror hon gör en hel del uppsättningar. Har sett 4 st på kort och de var jättefina.
    Pratade även med Ewa,min kompis syster, hade tänkt åka dit idag och kolla frisyrer, men hon jobbar bara tisd-tors kvällar, är hemma på dagarna med sin ena son, 3 åring. Och jag vet inte om jag hinner åka nästa vecka då vi har utbildningsdagar på Hp tisd-tors.
    Men det är ju ingen panik, jag har 2 att välja mellan och båda har prelbokat mig...

Missade att åka till kyrkan i torsdags, skit också, det var ju den där kyrkomusik-bröllops kvällen. Nästa tid är vi i Sälen så vi kommer inte dit fören i maj nu, suck.

• 26maj2007

ja nog är man fast .

Ni tjejer hur ska ni gå in i kyrkan?

Lite nyfiken nu är det ju mycket diskussion om kuvertavgiften. ska ni ta det eller?

• BlueTopaz

Izunia: jag har ännu inte sett dina hemmabilder, kom ju inte in förut.. ;(

• BlueTopaz

Hur menar du med gå in i kyrkan??

Vi tar ingen avgift, men däremot får gästerna betala övernattningen själva.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S