Oj vad ni hade skrivit, ;)
har gjort det mesta klart med inbjudningskorten nu, phu, måste bara få tag i det jäkla silverbandet bara.
Ska kika på mer på länken du skickade Topaz.
Tiger, ja jag fick svar från Treshic om klänningen, hon hade svarat på mina andra mail men av någon anledning så hade inte de kommit fram, så hon var väldigt mån om att jag skulle svara på hennes mail och bekräfta att jag läst det. Klänningen kommer de skicka den 18 maj, så sickar de den till min kompis i Florida som sen sänder den till mig, så jag hoppas få den i slutet av maj.
Nu måste ni förklara alla dessa konstiga bokstäver TW bla bla bla som ni använder när ni pratar om kvaliten på stenarna i ringen???!!!! Jag kan absolut ingenting om sådant och efterom jag tänkte beställa min ring snart så kanske jag bör känna till detta så jag vet vad jag betalar för.
En utförlig förklaring tack! vad innebär allt???
Vad fint ni hade hemma Topaz, själv måste jag nog storstäda innan jag vägar lägga ut bilder på vår lägenhet;)
Ja a du, priserna på hus är sjuka!! Har letat hus i 1,5år nu!Så jag känner nog till det mesta man bör veta och kolla och räkna på :)
Dessa småhus i Bromma har jag inte så stor koll på, har endast tittat på några få och aldrig budat på dem. Jag tycker de är alldeles för små. Ok med småbarn kanske men kan int tänka mig ett sådant med tonårsbarn.
Men de hus vi har budat på har alla gått upp mellan 300.000-1.000.000, i snitt skulle jag säga att de vi kollat på gått upp 500.000-700.000.
Men detta är så litet men renoverat så det är svårt att gissa, skulle tippa på att det slutar på 2,5 eller 2,6???????