• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • Kirsto

Isabeau: Det var 0,8, plus en tråd som är jättetunn, 0,25 eller nåt sånt. Det är kul! Bara man kommer på nåt man faktiskt vill använda sen.

• insideharmony

Kirsto
    Du får gärna maila mig oxå ja blir ju bara sååå *nyfis* ju e de den förra du mailade som är färdig nu?

Isabeau är de bannern du ska göra i pollyester el vad?? De lät ju som en jätte smart ide om de funkar. Kanske vi me ska tänka på i så fall då.

Tack för välkommnandet föresten :D

Idag ha vi varit på dop. Ja fixade tårtorna igår å i morse sydde ja klart de sista på dop tavlan. Fick ifs gå upp 06.30, men va gö de om 100 år. Ja han ju bli klar iaf *S*

Å de var ja som fick vänta på M2b denna gång när vi skulle iväg (har aldrig hänt förut) *asg*

• Kirsto

Sol: Nej, det var en tjeje här på BT som inte hittade vad hon sökte i diademväg. Eftersom hon inte fick nån bra hjälp av prickig katt (firma) så bestämde vi att jag skulle göra den åt henne. Hon hämtar den idag! Mailar bilder snart.

• Kirsto

Sol: Tur att tavlan blev färdig!

• insideharmony

Åh Kirsto, nu är hon världens lyckligaste kan ja tänka då ;)
    Ja visst va de tur att ja han i tid. På nåt dog gjorde ja de sista i bilen utanför kyrkan. Min M2b höll på å få hjärtinfart av stress *S* man få la ha lite is i magen el ;P

Ja e jätte nyfiken på resultatet nu, ska nog logga in på min mail å kolla om du skickat :D

• insideharmony

Kirsto
    De var jätte fina. Du e ju gö duktig :D

• insideharmony

Tänkte säga oxå om ni undrar vart ja tar vägen nu ett tag så är de så illa me farmor nu att de är nog vaka som gäller. Ja var hos henne idag, hon klarade ej ens säga hej. Så ja pendlar nu denna vacka 9 mil för att sitta hos henne på dagarna. de e 4timmar resväg me kollektivtrafiken om dan, om de räcker beroende på väntan i mellan å så. Men de få gå, inget annat att göra. Vill att hon ska känna att nån är där iaf. Ja kände knappt igen henne idag å då besökte ja henne ändå fö 3 veckor sen när hon var hemma.

Men nu luktar de sött om henne å då brukar de handla om dagar när den doften kommer. Å de jobbiga e att ja har den fortf i näsan, känns som att de blir psykologiskt å ej vill försvinna. Men ja ha ju känt den förut innan de lämnat å ja känner igen den när den kommer å då vet ja att slutat är nära.

Nu hoppas ja bara att hon ska få gå så ja vet att hon får frid. Men de är jobbigt för de är ju samtidigt ett avsked. Tur att ja har er är så ja kan tänka på annat i mellan. Men ja kanske kommer försvinna något pga detta, men ja kommer alltid snart tbx igen så ni vet om ja e borta ett tag.

• Kirsto

Sol: Ledsen för er skull! Tycker att det är väldigt bra att du åker till henne även om det är kämpigt, så du får ta förväl av henne och känna att du gjorde vad du kunde för att slutet skulle bli värdigt. Stor kram till er!

• Isabeau

Sol: va jobbigt med farmorn, men det är säkert en tröst för henne att känna att du är där hos henne, även om hon inte orkar prata. Håller med Kirsto att det är starkt av dig att åka alla dessa milen! Mitt i all sorg så är det skönt att känna att man får ta ett ordentligt farväl av varandra. Jag hann säga farväl till min mormor på ett bra sätt innan hon gick bort och vi kände nog båda att det var sista gången vi skulle ses. Skickar dig en stor kram!

• Isabeau

Kirsto: såg din annons på köp/sälj! Vilken affärskvinna du är Jag kanske får lägga in en beställning hos dig också eftersom jag aldrig får tummen ur.. Ska i alla fall göra klart inbjudningskorten i kväll och skicka i morron!

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???