• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • Isabeau

Kirsto: måste vara kärlek! Han hittade två varianter som han köpte en meter av vardera för att vi skulle kolla hur de blev: en som var tunn och lite elastisk och en som var som en kabel och rätt stel. Den funkade inte till korten, men kan bli suverän till smycken. Imorron ska han ut på nya uppdrag

• Kirsto

Isabeau: tror det blir väldigt fint med ett tunt band/tråd också om ni inte får tag på silkesnodd.

• insideharmony

håller me kirsto att han e ju jätte gullig som letar åt dig Isabeau ;)
    Min M2b hittade inget nät idag men ska leta vidare i morgon. Han ska försöka få tag i en gubbe han känner där inne på fabriken som vet. Han fick ej tag i honom i dag häller.

• Kirsto

inside: Låter ju perfekt bara ni får tag i nätet! Håller tummarna!

• insideharmony

ja men de få vi frågan är bara när å va vi få bet :D

• insideharmony

Var e alla Puff puff

• Kirsto

Sol: Här är jag! Är lite förkyld, däckade igår framför TVn hela kvällen. Lite mindre pysslande nu efter lovet.

• Isabeau

Här är jag! Sambon hittade bra snören igår så nu kör vi på dem. Enda nackdelen är att man måste göra en knut i ändarna eftersom de fransar upp sig annars. Men helheten blir bra och lite mer medeltida trots allt!

• insideharmony

Kirsto
    Åh du få krya på dig. Hoppas bara de ej är influensan du ha åkt på. Min M2b ha haft den här å den vill ej släppa ha hållt i sig i flera veckor nu.

Isabeau
    Va glad ja blir att ni äntligen hittat nåt ni ble nöjda med.

Å efter allt elände här fick vi besked om att min M2b:s mormor gick bort i förrgår natt. Men hon var 92 år så hon har fått ett långt liv.
    Men nu bli de ytterligare en begravning.

• Kirsto

Isabeau: Kalas! Bra jobbat av sambon och dig! Vi får väl se en färdig version senare?

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???