• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • Kirsto

Sol: Vad tråkigt att höra! Även om det var väntat är det ju ändå en sorg när någon närstående går bort. Inte riktigt vad ni behövde med allt som har hänt... *kramar om*

• insideharmony

Nej ja vet kirsto, å ändå väntar vi nu bara på att de ska bli min farmors tur nästa hon ligger i canser å ha under helgen fått nytt blod. Hon lever redan på över tid. Men de är livets gång, å tur i oturen att allt kommer nu å ej mitt i bröllopet då man ska vara lyklig. Men de säger ju de att en olycka kommer aldrig ensam.

Men som sagt de e ju bara å gå vidare man ha ju inget val. Men man få se de possitivt de slipper ha ont. Så man e bara egoistisk om man vill hålla dem kvar.

• insideharmony

Nu fick ja ett samtal från min älskade att han har fått tag på nät på sitt jobb idag. Å ringde hem å undrade om ja hade nån beskrivning för hur han ska snickra i hop ramen. Så vi bestämde att han ska göra för ett vanligt a4 papper.

Så ja misstänker att ja får en prisent när han kommer hem. Bäst å städa lite då så han blir glad :D

• insideharmony

Typiskt att de är dop nu i helgen så ja inte kommer hinna starta me min papperstillverkning. För ja måste sy klart tavlan som blev liggande sen sist. Så ska ja hjälpa till å baka doptårtorna å de blir den längst ner till vänster de ska ja baka dagen innan så de får safta till sig lite :D

www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet

Så ska ja oxå hjälpa till me alla förberedelser till dopet å sminka mamman innan.

• insideharmony

Japp där satt den :D
    Kalle å anja lär man sig en hel del av ;)

• Kirsto

Sol: Mm, man får försöka tänka positivt mitt i alltihopa. Och som du säger, tänka på vad som är bäst för dem, inte för en själv.

Mycket roliga nyheter med nätet iaf!! Du får sy fort som rackarn så du kan testa ramen också i helgen. Bra drag att städa lite som tack för sambons insats.

• Kirsto

Sol: Fin tårta förresten! Såg inte vad som var på mitten, men antar att det blir fint!

• Isabeau

Kirsto: är på G nu! Ska försöka göra de sista korten idag plus ett extra som vi kan ha i vårt bröllopsalbum. Mailar er så fort jag har nåt mer att visa Hoppas att förkylningen ger sig snabbt!

Sol: trist, trist med M2B:s mormor och din farmor. Även om de har levt länge och det har varit väntat så blir man ju jätteledsen. *kraaaam* Jag saknar mina mor- och farföräldrar mycket även om det är flera år sen de gick bort.

Det var dock kul att höra att det börjar närma sig papperstillverkning. Jag är förstås väldigt nyfiken på hur man gör. Eftersom jag målar en del akvarell så är ju papper väldigt intressant!

• Kirsto

Isabeau: Jösses vad spännande! *hoppar och studsar* Tyckte de blev så fina! Ser fram emot ett helt färdigt kort.

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???