Kirsto: long time, no seen, my friend!
Här är allt väl, håller på att försöka strukturera upp mitt pysselinnehav i diverse lådor, burkar m.m. Jag inser helt plötsligt att det har blivit en hel del men det har liksom inte märkts för jag har haft allt i en stor påse hittills. Jag lever i ett ordnat kaos *asg*!
Jag ska ju inte ha tapet på min inbjudan, men jag kunde inte låta bli att göra ett test, bara för skojs skull!
Du verkar ha fullt upp med monogramfixandet, jag måste nog kolla in en gång till på din sida för att se vad som hänt! Räknar dagarna till stämpeln ska komma, men det borde nog vara om en vecka om jag räknat rätt.
Drakdal: åhh, jag önskar att jag också hade henne som florist! Som det är just nu verkar vår ambition med att dansa medeltida dans på bröllopet falla totalt, då våra kompisar (som vi hade trott skulle kunna lära oss) menade att de inte alls var så bra på detta...Du kan inte förmedla en kontakt?
Vi kommer inte heller att ha HELT genomgående medeltida eftersom vi tyckte att det blir svårt för gästerna att anpassa sig till detta. Har tyvärr inte samma drive som inside harmony som ska dra igång en cirkel, men vi vill ha medeltida i så pass stor utsträckning att det går som en röd tråd genom allt, från inbjudningar till musik. Ska försöka hinna fixa till vårt vapen och sedan måla upp det på en stor duk så att det kan vara en dekoration på väggen.
Hoppsan, va långt det blev!