• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • insideharmony

Kirsto *asg*
    Ja så de kan gå. å ja lovar de är lätt att fastna där oxå. ja är är inloggad på båda å pendlar i mellan nu för tiden. heter du samma där me?

• insideharmony

ja hittade dig Kirsto ;)

• Kirsto

insideharmony: Enklast att heta samma så man vet vem man pratar med.

• insideharmony

japp Kirsto :D
    Ja heter insideharmony på alla siter men ja ska ändra mitt på svartbrud till mit riktiga namn Sol bara för att insideharmony är för långt å jobbigt å skriva. Sol brukar ju alltid vara upptaget av ikke hetande solar tyvärr så ja får aldrig det. Men där är de ingen som har reggat sig med de ännu. Men insideharmony kommer stå kvat i min profil att ja heter de på alla andra ställen. Å eft som ja har kort så tycker ja d e roligare me mitt riktiga namn å de står ju sol å johan på vår bröllops sida oxå. Å vårt bröllop är ju inte direkt hemligt häller :D
    Så heter ja helt plödsligt sol där så vet du att de e ja :D

• Kirsto

insideharmony: Bra att veta! Fint namn du har!

• insideharmony

Kanske ska börja skriva ut mitt namn under mina inlägg så är de lättare fö folk att fatta att ja e samma ;)
    /Sol

• insideharmony

Oj såg inte ditt där i mellan vi kom vist ut samtidigt Kirsto :D Tack så mkt ;)
    /Sol

• Isabeau

Kirsto & inside harmony: Ojojoj vad ni hinner skriva en massa, här hänger man ju inte alls med *fnissar*! Visst kan jag skicka ett kort när allt är klart, men förvänta dig inga mästerverk, Kirsto! Står adressen på din hemsida?

• Isabeau

Förresten tjejer, vad har ni tänkt att ha för smycken när ni gifter er? Visst gör du egna halsband, Sol (eller ska vi skriva inside harmony, du bestämmer)

Jag måste nog också regga mig på svartbrud nu!

• Kirsto

Isabeau: Snicksnack, jag vet att korten blir urtjusiga! Nej, jag måste maila min adress till dig. Men vi kan väl göra så att du skickar mig ett mail när det är dags att posta, så svarar jag med min adress? Maila till kerstin@monogramsidan.se (den står på hemsidan om du glömmer bort den). Vad roligt att du vill skicka!!

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???