• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • insideharmony

nu ha ja smsat kirsto ;)

• insideharmony

Kirsto
    Nu har ja hämtat hem den. Ett jätte stort tack till dig du är en ängel de kommer bli jätte fint.

• Kirsto

insideharmony: Tjohoooo! Mysteriet löst! Ska bli otroligt spännande att få se resultatet sen. Roligt!!

• insideharmony

Isabeau
    Såg att du skulle skicka foto till Kirsto på ditt inbjudningskort. Kan du inte göra som ja å göra ett extra kort å skicka till henne så hon har dem att visa upp som referenser. De blir ju alltid ändå finare i verkligheten än på bild. Å det kan ju vara kul för henne att ha lite fördiga resultat att visa upp oxå som ej är digitala ;)

• insideharmony

Kirsto det tycker ja oxå :D Ska strax börja kolla runt vem som kan göra en stämpel för bästa pris oxå :D För ja ska ju ha 2st en på skölden oxå så de kommer att bli lite pengar om man då hittar en som är billigare ;)

• Kirsto

insideharmony: Det tycker jag du gör helt rätt i! Berätta gärna sen de olika priserna du fick, jag har tänkt göra fler stämplar framöver (för det är ju så förbaskat roligt med stämplar! ) .

isabeau: Vill och orkar du så är det jättekul med ett riktigt kort också, men det är verkligen helt upp till dig. Mycket glad för vilken form jag än får.

• insideharmony

Ja de klart ja gör det Kirsto :D

Tänkte oxå tippsa er om www.svartbrud .se
    Det börjar hända lite där inne nu å de har många förslag om medeltid å så.

Ja har registrerat mig där. men kommer fortsätta hänga här ändå för, att hitta fler som ska ha medeltid el andra teman.

Svartbrud är en sida för oss med lite mer udda bröllopsplaner.

• Kirsto

insideharmony: Visste inte att det fanns ett forum där också! Gillar hennes sida. Mycket smått och gott (och fiiina blombilder)!

Har inte registrerat mig där (har fullt upp med att hänga här, vet du ) men såg att anno76 hade tänkt ha en kompis som vigselförrättare. Undrar verkligen om det stämmer att det går att ordna... Tycker att det skulle kännas jättebra om man kände den som ska viga oss.

• Kirsto

insideharmony: Registrerade mig ändå, för jag blev så nyfiken på det där med vigselförrättare...

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???