• insideharmony

Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???

Hej hej! Tänkte göra egne både inbjudningskort å tack kort osv till vårt medeltids bröllop. Men ja har idee torka...! Nån som har några bra förslag, vill ju att de ska passa in i temat. ;)

• Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???
  • insideharmony

ja ha suttit i tel ett tag å ej varit inne här. men ja testade nyss men då funkade de käller ej hittar dem varken på S el J.

Kom ju just på att de kanske blir en annan prisent till dem ändå för tärnan är inte medeltidsintresserad alls ju, så de e kanske dumt. Å marsalk ha vi ej valt ut ännu. Så pratade vi ju om att när vi flyttar till hus göra ett hörn där vi ska ställa ut brudföljet å då ha våra kläder på 2provdockor å ha resten på väggen å då kan vi ju ej ge bort dem.

Iden va la för ny i mitt huvud att ja ej kom i håg de när ja skrev å frågade. Så vi får nog vackert fixa prisenter ändå. Men ja få se om ja hittar på nåt smycke å gör själv till dem el nåt. Sånt är ju alltid uppskattat.

Men ska man ej ge gåvor till de andra oxå som ställer upp å hjälper till vid bröllopps festen å så. Hu mkt lägger man på gåvor yill dem å så?

Funderar på om ja ska göra smycken till dem oxå.

• Kirsto

insideharmony: Men jag fattar inte varför det inte funkar för dig! Här går det alldeles finemang! har du en annan webläsare än explorer?

• insideharmony

Nej ja ha exploder Kirsto. Men vi få nog vänta till morgon dagen för nu går övonen runt i huvudet bara ;) Men ja kollar i morgon på dan igen då. Kjamizzer på dig ;)

• Kirsto

insideharmony: Prova att uppdatera sidan eller starta om explorer om du fortsätter att ha problem.

• insideharmony

Kirsto
    Det är ju jätte konstigt för nu idag gick ja in på monogramsidan från min m2b:s dator å ja hittar fortf ej JS i kombination. Ja har letat på bode S å på J men andra kombinationer ser ja ju :(

• Kirsto

insideharmony: Men vad i hela friden?? Jag begriper verkligen ingenting. Hur kan det komma sig att jag ser, men inte du? Ska ringa min sambo och fråga om han har nån idé. *förbryllad*

• Kirsto

insideharmony: Du! Jag mailar länken till just den sidan med JS så får vi se om det går bättre.

• Kirsto

Och inside igen! Det är inte så att du tittar på exlibris istället för på monogram? Där finns ingen JS tror jag.

• insideharmony

*asg* kirsto visst var de så ja kollade på exilbris ha missat knappen ovan hela tiden mitt blind styre *S* nu finna den ju :D

• insideharmony

Ska smsa dig nu ;)

Svar på tråden Tänkte göra egna inbj.kort till medeltids bröllop nån som har några tipps???