oki isabeau :D
Men de tycker ja var en jätte bra ide att rita upp vapnet tydligare, så få du stillat din rastlöshet lite på vägen.
Ja e ju oxå rastlös å vill komma igång me föreningen. Vi ska ha vårt första möte på torsdag :D då ska vi gå igenom lite upplägg å välja styrelse å berätta för de andra hu vi tänkt driva den å så, inför att min blivande svärmor ska prata me våra sponsorer den 16:e. De e hon som ha fixat fram dem :D
Men de är ingen ide att köpa in nått att börja tillverka om ja kommer att bli sponsrad till de sen. Så ja ha gått här å klättrat på väggarna å planterat om varenda blomma ja har (för att få pyssla)
Gått ner till scand hand å köppt ytterkrukor för 1:-/st som ja målat vita å gjort servettdecopage på sen.
Å det är nu i jan feb blommorna ska planteras om. För nu startar växtperioden. Men ja tjuvstartade me de flesta redan i dec å de satte igång å växa så de knakade (satte oxå i en pinne växtnäring i varje kruka).
Ja ha även sått lite kul grejer som citron, appelsin, paprika, chili å ett körsbärs träd :D
Körsbärsträdet ska ja ha på balkongen å sätta ut den dan bi skaffar hus sen. (planerar de om ett par år).
Syrran ha en stor chili å en paprika å båda bär stora frukter så min chili är en bäbis från hennes planta.
Så nu under jan ha ja köpt på mig biligare skott i affären, som ja gått direkt hem å planterat om i större krukor.
Nu hotar ja fam att de snart ska bli en regnskog här inne när ja e klar *garv*
Då kan ja ju tillägga att för ca 1 1/2 år sen hade ja ej en enda blomma för växter ha alltid bara dött för ja glömmer av dem. Men sen ja började skärpa mig fö 1 1/2 år sen å köpte på mig lite blommor. Så ha ja nu jätte mkt fina växter å börjar nu även ge mig på de svårare ;)
Ja allt för att stilla rastlösheten inför att få pyssla *garv*
/Sol.