Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.
Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.
Shakti: Precis min tanke med TV.n. Väldigt bekvämt att titta på Vänner samtidigt, tiden gick liksom lite fortare. cykeln står brevid sängen i sovrummet. En annan sak som var bra att jag cyklade efter att sonen gått och lagt sig, men jag hade aldrig gått till gymet vid den tiden! Planerar att cykla fem gånger i veckan.
Men promenader är ju jättebra, bara man rör sig!
juli-06: Precis, det blir ett så stort företag att ta sig till gymet. Man ska dit, byta om, och duscha och åka hem. Då är det enklare med bara en halvtimme på cykeln hemma. Man skulle ha nån slags anordning så man kunde sitta på BT samtidigt bara, haha.
Lovem: (och ni andra) Min hund har en egen hemsida:
vovve.info/indra
Där finns förresten en länk till vår, ännu väldigt enkla, bröllopshemsida.
Nu har jag varit och simmat 1000 m, det var otroligt skönt! Och nästan alldeles tomt i simhallen. I kväll blir det aerobics.
Shakti: Sambon börsökte sig t.om på att läsa en bok samtidigt som han cyklade igår, bara för att se om det gick!
Blir nog lite svårt att hålla tempot om man skall läsa samtidigt
Shakti
Vad fin hund! När de är så unga kräver de ju extra mycket motion, så det är ju jättebra! Vår hund är med husse hela dagarna på jobbet och jag litar på att hantar ut henne tillräckligt och går själv till gymmet...Fast jag försöker ta ut henne på några rejäla promenader varje vecka i alla fall.
Vet att det fortfarande bara är vatten som försvunnit, men jag hade gått ned 0,5 kg till i alla fall,så på två dygn har jag tappat 2 kg, vilket ger mig en sporre att fortsätta. Dag tre har jag hört ska man börja bränna fett, men det kan resultera i dåligt humör innan kroppen vänjer sig. Det stämmer på mig kan jag säga...idag vill jag bara vara ifred och snäste av mamma ordentligt innan...
Vänta nu... dag tre var igår för mig... Men jag var nog ganska glad ändå. Kanske för att jag var ledig. Blir värre idag på jobbet kanske??
Nu har jag i alla fall varit ute och sprungit, fy f*n vad jobbigt det var, jag trodde jag skulle dö!!! Jag har varken konditionen eller musklerna än. Men jag försökte tänka att jag måste ta mig igenom dessa pass, för sen kommer det flyta mycket bättre om ett tag. När man går ner lite får man ju mindre att släpa på också...
Duktigt att springa - jag gillar att gå, cykla, simma mm, men springa är inte min grej. Springer åp bandet på gymmet i bland, men då kan man ju titta på TV...Bor i Gbg och tänkte ha som mål att springa tunnelloppet när Götetunneln ska invigas, är på en mil har jag hört.Vore kul att ha gjort något lopp i livet förutom vårruset...
viktigt att tänka på är ju att när man ökar på sin träning så bygger man ju muskler som väger lite mer än fett, så står vågen still, trots att man tränar så är ju dte positivt i alla fall...
På mitt gym har de börjat med en ny träningsform - Bodyjam. Dansinspirerat pass, rätt klurigt första gångerna men det är Les Mills, så man har ju tre månader på sig. Körde ett sånt pass igår, och vilken kick man fick - hur kul som helst!
middagen igår blev inte så nyttig men jag rörde på mig så det känns bra iallafall. jag visste om att den här veckan inte skulle bli så nyttig eftersom jag är bjuden på fyra middagar! men röra på mig har jag ingen ursäkt för att inte göra. idag står det storstädning på schemat så det får bli dagens motion, det tar flera timmar att städa mitt hus så det blir nog bra.
Isk: Städa är ju jättebra motion! Det borde man göra ofta!!!
Idag har också gått bra för mig. Har ätit tråkig sallad både till lunch och middag, men man blir ju mätt i alla fall. På jobbet är det lite svårt när de boende ska äta, (jobbar på ett sjukhem) man blir sugen på att äta när andra äter.
Jag har märkt att det är väldigt bra att ha bestämt dagen innan vad man ska äta, då fixar man maten i god tid och tar inga hastiga beslut.