• Shakti

Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???

Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.

• Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
  • juli-06

Jag är gärna med! Gifter mig 22 juli och har tänkt gå ner 5 kg. Det är målet, men det får gärna bli 7. Är i stort behov av peppning, eftersom jag har ganska dålig karaktär! Sitter och letar efter motionscykel som bäst nu. Har inte riktigt tid att komma till gymet så som jag skulle vilja.

• missQ

Jag och min sambo ska börja med Atkins på måndag. Spännande. Målet är väl att gå ner 5-10 kg men viktigast är hur kläderna sitter.

• missQ

jag ska iofs inte gifta mig i Juli men jag kanske får vara med ändå?

• Shakti

missQ: Självklart spelar det ingen roll!

juli-06: Då gifter vi oss samma dag!

Ok jag ska börja på söndag som sagt. Ska sluta med allt godis, är hemskt vad gäller godis. För mig är det allt eller inget, jag kan inte bara äta lite. Så de första två veckorna ska jag vara utan godis och sötningsmedel helt och hållet. Jag måste bli av med sockersuget.

Sen ska jag jogga. Jag har en hund som jag ska ta med på turerna, då blir det lite roligare. Vill också hitta nåt ställe där man kan köra bodypump, för det har jag gjort förut och det är jättekul.

• missQ

Jag nappade på ett erbjudande från i form idag. Fick en pulsmätare, stegmätare och en pilates DVD och två tidningar. Tänkte börja powerwalka lite i vår. Nu simmar jag mest men det var längesen jag var och tränade *dåligt samvete*

• Shakti

Åh vilket bra erbjudande! Fick du det i brevlådan?

• juli-06

tänkte börja på måndag. Sluta med sötsaker, godis är inget stort problem, men fikat på jobbet. Det är svårt att säga nej när bullarna står under näsan på en... Skall börja äta bättre och mer regelbundet och cykla på den kommande motionscykeln i alla fall 30 min per dag. kommer behöva pushning på den fronten om en månad eller två...

• missQ

Jag måste börja träna regelbundet igen. Var ganska bra på det i höstas, sen började vi renovera sovrummet och då hann jag inte träna, sen kom det liksom av sig. Jag har årskort som räcker till augusti så jag har ju inte så mycket att skylla på.

• Shakti

Jag fick ingen post idag :( Jaja får klara mig ändå!

Är verkligen peppad att börja nu! Kan liksom inte glädja mig åt bröllopet om jag inte känner mig riktigt nöjd med kroppen...

Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???