• Shakti

Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???

Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.

• Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
  • Brud0607

Jag vill också vara med. Jag gifter mig 8 juli och har ca 7 kg som jag vill gå ner.

• Shakti

Brud 0607: Välkommen! Vi får försöka peppa varandra!!!

• Brud0607

Shakti.

Har du någon plan?

Jag har tänkt beställa en total gym från Tv shop samt att träna på min orbitrek. Jag har tänkt att försöka träna 3-4 gånger i veckan. Maten är svårare för mig. Jag jobbar som lärare och äter skolmaten som är mycket halvfabrikat, men jag försöker att tänka på att äta mycket grönsaker. Annars försöker jag tänka på att ärt med lågt Gi, men ibland känns det svårt.

• juli-06

brud0607:
    Maten blir det svåra för mig med. Sambon älskar att laga mat, och det är svårt att tacka nej! Kommer mest att försöka röra mig mer, gå en omväg till jobbet ett par dagar i veckan t.ex (när tid finns!)
    Var bor ni?

• Brud 2006

Hej!

Här är en till som hänger på! Har gått ner ca 20 kg med viktväktarna, blev Guldmedlem (dvs. nådde min målvikt och höll den) i somras och nu har jag varit utomlands i 4 månader och gått upp ca 5 kg som jag ju vill bli av med igen! Helst vill jag ner lite till, så kanske 10 kg totalt till mitt bröllop 5/8. Har tänkt gå tillbaka till viktväktarna eftersom jag vet att det funkar bra för mig, ska resa bort nu under helgen så jag ska dit på tisdag och väga in mig igen. Ska också då köpa träningskort, känns lite jobbigt att börja träna nu efter att inte ha tränat på ett halvår, men det är bara att bita i det sura äpplet!

Vad har ni andra tänkt köra med för "metod" eller är det bara strategin att ära nyttigare och skippa godis som gäller?

Reser bort idag men rapporterar på tisdag hur invägningen gick!

• Shakti