• Shakti

Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???

Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.

• Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
  • Shakti

Lax lät gott det ska nog jag äta idag. Med grönsaker, men ingen potatis.

Mitt största problem är att jag är så dålig och tycker det är SÅ tråkigt att laga mat. Jag har inga idéer, utan det blir typ bara sallad hela tiden, med lite olika proteinkällor.

• lovem

ska titta vad boken heter när jag kommer hem. fanns mycket recept i den som man kan få inspiration ifrån...

• Shakti

Jag har en rottweilertik som är 14 månader. Hon har hur mycket energi som helst och bangar inte för en promenad, perfekt!

Jo jag vet i början är det enkelt, för man är så peppad. Värst är det efter en mnad ungefär när man inser att man inte får äta allt det där goda och när man inte känner lika stor skillnad i kroppen för varje dag som man gör i bröjan.

Förresten har jag ett tips till alla. Byt ut såser till kött, fisk och sallas till keso. Det är magert, och jättegott! Finns med olika smaker också.

• Delicatoboll

Jag skulle också vilja ha en hund så att man MÅSTE gå ut. Men jag gick iaf en liten stund idag fast det var svinkallt

• Delicatoboll

Om inte nån av mina vänner som bor nära är hemma så brukar jag tänka att jag går ut och går med min mp3. Funkar väldigt bra. Men det bästa är att vi är 3 st som bor ca 10 min (gå-minuter) ifrån varandra. Brukar ringa och säga okej då ses vi alla där om 15 min.

• Delicatoboll

Man hinner skvallra mkt under en promenad vill jag lova, för shit va vi babblar

• Delicatoboll

Jo en sak till, jag ska inte väga mig för då blir jag bara besviken om det inte har hänt ngt neråt. Eller vi får väl se hur länge kan kan låta bli vågen.

• Shakti

Ja det är bra att gå tillsammans med någon, då peppar man varandra också att komma iväg.

Jag ska nog inte heller väga mig, då blir man besatt av hekton... Jag har mätt midja och rumpa, ska mäta dem igen om fem vackor.

• juli-06

Kul att se att det går bra för er!
    Köpte en motionscykel i måndags, och har kört två 30 min pass hittills. Det känns jättebra, och som en bonus har sambon lite otippat hängt på. Vi är överens om att peppa varandra när nyhetens behag försvinner om ett tag.

• Shakti

juli-06: Vad bra! En cykel skulle jag också vilja ha, då kan man titta på tv samtidigt... Men vi har ingen plats i vår lilla lägenhet

Nu sitter jag och laddar för en joggingtur i kylan. Inget jag ser fram emot, men det är skönt när det är över.

Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???