Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.
Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.
Jag bor i Göteborg.
Skall sluta med sötsaker, men inte totalförbjuda det. Sluta småäta och äta nyttigare. Sen har jag svårt att hitta tid att komma till gymet. Har en tvååring och spenderar hellre tiden med honom på kvällarna, vi jobbar heltid båda två och han går på dagis, så man ses inte så mycket. Det är segt att gå till gymet efter kl. 20. Därför skaffar jag nu en motionscykel och skall spendera minst 30 min på den 5 dagar i veckan. Tänkte även gå en omväg till jobbet lite då och då när det finns tid efter dagislämningen.
jag hoppar gärna med också! jag är inte direkt överviktig men jag märker att kilona börjar smyga på sig mer och mer och byxorna blir trängre och trängre. jag måste få fason på mina matvanor igen. jag och min sambo har varit ihop i snart fem år och vi beter oss fortfarande som vi gjorde när vi träffades. ni vet när man hyrde film och delade på en pizza, vi gör fortfarande så! inte lika ofta men likaväl ofta.
så fem kilo ska bort!!! med början på måndag den andra januari (måste ju få äta bakismat på nyårsdagen )
juli-06
jag håller med om att det är svårt att hitta tid att åka till gymmet. Jag tränar med hunden (alltså lydnad, inte motion) tre-fyra gånger i veckan och då är jag borta en hel kväll. Då vill man inte åka iväg andra kvällar också. Därför är det bra med jogging som bara tar en timme sen är man hemma och kan duscha i lugn och ro.
Jag vill också kunna ta med hunden på jogginturen, för annars måste man först gå med henne och sen sticka ut och träna. När man sen duschat är det dags för promenad igen...
Sista dagen med godis... Jag är SÅ laddad!!!
Jaha så har första dagen varit. Jag har klarat mig bra! Ätit som jag tänkt och inte varit alltför sugen på godis.
Första dagen för mig. Havregrynsgröt till frukost och invägning 64,3kg.
Första etappmålet blir 60 kg.
Shakti: Bra jobbat! Själv tycker jag att dag två och tre brukar vara värst med godisabstinens.
idag blir första dagen för mig! ska snart ut på en riktig långpromenad i solen, sedan blir det en tur till affären för att köpa in nyttigheter. lycka till idag tjejer! jag avlägger en rapport ikväll om hur det har gått.
Jag märker att det inte är att äta godis egentligen, utan det är situationerna. På jobbet brukar jag ta en rast och gå ner och köpa godis, eller sitta ner och äta några mackor. Det är det tuffaste...
Det blir inte Atkins start förän nästa måndag . Vi har inte hunnit handla och jag vill helst starta förberedd. Men jag har tjuvstartat lite med att dra ner ordentligt på kolhydraterna. Inte så svårt alls (än så länge)
Ikväll blir det grillat kycklingbröst med sallad och kokta grönsaker till middag. Måste hitta på nån smarrig sås också...