Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.
Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.
Hej tjejer!
Har nu åter kört VV i en vecka, fyller i min checklista och har följt programmet. Resultat: gick ner 1,7 kg första veckan! Känn jätteskönt att vara påväg åt rätt håll igen!
Ska nu ut på en långpromenad före frukost (är ledig denna vecka) och sedan blir det nog havregrynsgröt med linfrön som jag blandar i frysta bär i. Ha en bra dag allihopa, ni är jäteduktiga!
micky: Välkommen!
Brud 2006: Du är också jätteduktig! Vissst är det skönt att känna att man är på väg åt rätt håll. Jag tycker det bästa är att vakna på morgonen och känna att magen är mycket fastare. Det får jag en kick av!!!
jag tycker jag bara går upp i vikt men det e klart jag har ju inte tagit tag i det än men tänkte börja med att springa i morron. just nu håller jag igen lite på maten. Det är inte det att jag äter fel mat utan jag slutar inte äta fast jag e mätt, och det är det jag fokuserar på just nu. Tex tar bara upp mat en gång på tallriken, att hålla mig bortafrån godis, kakor mm har jag inget problem med.
Tjho, minus 1 kg!
cookie! Grattis!
Jag måste hitta på lite nya maträtter att äta, är trött på sallad med keso och bönor nu...
Jag tänkte gå på aerobics imorrn men när jag skulle boka idag (på förmiddagen) så var det redan fullt. Så tråkigt.
Oj det var väldigt vad den var populär!
I dag fyller min pappa 60 år, så vi har festat hela helgen. I går var jag duktig och avstod från allt godis och alla kakor. Idag åt jag tårta til efterrätt, men tyckte det var ok eftersom det var hans födelsedag...
Blev ju då ingen aerobics för mig idag och ingen promenad heller då det är för kallt för mig, har bara gått till och från bussen. Men ätit nyttigt har jag iaf gjort!
Ja det viktiga är ju att man inte börjar äta bara för att man inte tränar! Jag brukat vara rätt snabb på det...
Idag när jag var ute och sprang var det första gången som det inte kändes som en plåga! Skönt att det händer någonting i kroppen, annars tycker jag inte att jag känner så stor skillnad!
Shakti, du är så duktigt!!!!
Applåderar för dig