• Shakti

Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???

Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.

• Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
  • Shakti

Idag har jag varit hungrig hela dagen känns det som... Man blir så lätt det när man ska sitta och plugga, då får jag så mycket tid att känna efter.

• l i s a

Hejja alla! Jag blir väldigt peppad av att läsa här hur det går för er. Igår hjälpte mig den här tråden att undvika en pizza till lunch. Vi gick ut och åt på jobbet tillsammans till ett ställe där de gooodaste pizzorna finns. Inte lätt att stå emot att ta en pizza då, speciellt inte när man har 5 äldre män som garvar och trackar en för att man som ensam tjej väljer en sallad (jobbar på ett litet ställe där jag är ensam kvinna bland 5st 55åriga män). Men jag stod emot och åt min sallad som var god den med!

Har gått ner 1 kg på en vecka! Tjohoo!

• Shakti

lisa: BRA GJORT!! Det blir alltid extra svårt när man måste försvara för andra varför man inte äter...

Jag sitter här och laddar för att ge mig ut och springa trots snön. Jag ska INTE låta den hindra mig!

• Shakti

Så där ja! Jag trotsade snön. Men jag hade tur för det hade slutat snöa i alla fall när vi stack ut. Hunden var också duktig, hon sprang så fint så!

• l i s a

Shakti tackar! Och jag får säga det samma!!! Jisses... springa mitt i vintern *impad* Antar att du inte bor i Umeå för här är det -18 nu (om det inte är min termometer som fått fnatt )

• Shakti

Haha nej -18 hade jag nog inte sprungit ut i. Här är det -6 och snålblåst, jag tyckte det räckte... Men jag måste ändå ut med hunden, då kan jag lika gärna passa på att springa.

• l i s a

Springa i -6 är nog så hurtigt! Duktigt! Själv är jag ordentligt förkyld för andra gången på mindre än en månad... så träningen har legat nere ett bra tag nu. Surt.

Vad har du för hund förresten? *nyfiken*

• Shakti

En rottweilertjej. Hon är 15 månader och har massa engergi att göra av med...

• l i s a

Shakti, ja då har du garanterat en motivator hemma!

• Shakti

lisa: Ja absolut det är bra. Om jag inte orkar springa så måste jag ändå för hennes skull!

Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???