• Shakti

Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???

Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.

• Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
  • Elemmire

Gått ner 0.6 och väldigt glad för det. En start i alla fall. Ska ner 7 kg totalt, men har 8 månader på mig så det går säkert bra

• Shakti

luthiengirl: bättre att gå ner långsamt tror jag!

Idag har jag varit på spinning, åh vad det var härligt! Sen på vägen hem ringde en kompis, så vi gick ut på en en-timmes promenad med hunden. Jag har riktigt ont i benen nu kan jag säga... Men skönt ont!

• cookie!

Back on track...

Idag har jag varit och inhandlat 2 st träningsdvd och en yogamatta. Jag köpte 1 pilatesdvd och 1 yogadvd, jisses var poweryoga var kämpgt när man som jag är vig som ett kylskåp. Så nu är planen, vattenjympa 1 gång i veckan och några yoga/pilatespass i veckan samt 1 jympa eller joggingpass.

• Shakti

cookie! yoga och pilates har jag aldrig provat men har hört att det ska vara jobbigt och jättebra träning!

Idag har jag beställt min klänning!!!! Så nu gäller det att klara de där centimetrarna...

• cookie!

Mår prima idag, lite lagom träningsvärk. Gick upp några minuter tidigare idag för att köra igenom ett morgonyogapass, jätteskönt! Kan varmt rekomenderas!

Kan säga att pilatesövningarna för magen är grymma, jag är redan ganska stark i magen och brukar aldrig få träningsvärk efter situps men de här övningarna tog nog på lite annorlunda sätt.

Shakti, jag gick ner flera cm sista 2 veckorna innan bröllopet utan att göra något extra, min klännning blev på gränsen till för stor, från att ha suttit tajt som busen så fick jag springa och dra lite grann frammåt kvällen när jag stuffade runt på dansgolvet (hade axelbandslös). Jag tror att nervositeten som smyger sig på gör att man tappar något kilo utan att egentligen göra så mycket för det.

• Shakti

cookie! Ja jag kan tänka mig att man rasar i slutet... Men när klänningen är här får jag inte gå ner för mycket ju!

Idag har jag hållit på i fem veckor! Det har gått väldigt bra hittills måste jag säga! Jag mätte mig idag och det var trevligt. Jag har förlorat 5 cm runt rumpan, låren och 7 runt midjan! Känns bra att se hur det går framåt!

• Delicatoboll

Jag har träningsvärk i ryggen, red igår i 2 timmar. Hade missat en gång och det fanns plats i gruppen efter så jag körde ett extra pass.

Idag har jag vilat iprincip hela dagen, imorrn är det friskis och svettis som gäller.

• cookie!

Shakti du är grymt duktig, *applause* !

• Shakti

Delicatoboll: Ridning ger väl bra träning åt rumpa, rygg och mage kan jag tänka mig!

cookie: Tackar tackar! Ja det kändes verkligen som ett framsteg!

• Shakti

Hur går det för er allihop??? Går det jättebra eftersom ingen verkar behöva stöd? Eller är det tvärtom???

Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???