• Shakti

Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???

Någon som vill vara med och gå ner? Vi kan peppa varandra och ge varandra tips... Jag ska börja på nyårsdagen, är verkligen peppad. Vill försöka gå ner typ 10 kg.

• Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???
  • Shakti

Carma: Jag ska vara ärlig och säga att jag inte vet hur mycket jag väger. Jag har bstämt mig för att inte väga mig för mycket för att inte fastna vid kilon... Men jag är 1.60 lång och vägde 73 kg nid nyår. Har ingen aning som hur mycket jag gått ner hittills, men ett eller två kilo kanske...

Idag gjorde jag världens konstigaste sak! Vi var på pizza hut och jag tog en sallas. Sen beställde jag av gammal vana in cola light, det var först när jag tog en klunk som jag indåg att jag ju inte dricker det längre... Knäppt! Nu är det ju inte världens grej, så jag drack ändå, men gissa om jag var sugen på mer sen i kväll när vi kom hem!!!!

• Olise

Hej alla.
    efter lite peptalk från er så har jag gått ner halv kilo ca denna vecka.
    Jag, kompisen och hennes son var på torp (ett köpcentrum) igår och shoppa och jag var överlycklig. ni vet hur man själv inte ser hur mycket man har gått ner i spegel man tycker man ser lika dan ut. men jag har gått ner 1-2 storlekar beroende på affär. jag tog med mig en 46 som jag tänkte att det skulle passa, men icke. jag hämta en 44 men de skulle bli stora kände jag efter några timmar på kroppen. ROLIGT. jag hämta en 42 jag fick stängt och allt men känndes ändå för trånga. jag var ändå väldigt glad att det har hänt så mycket som jag inte visste.

• Olise

hej på er igen.
    Måste bar ställa en fråga.
    vad betyder M2b

• idagustavsson

Jag vill också vara med! Fast jag gifter mig i Juni. Jag köpte klänningen i förrgår! Den är helt uuuunderbar!! Sånär som på att det fattas 3 cm i ryggen! oops! Men det ska inte vara några problem, motivationen och belöningen finns ju! Började idag på en 2 veckors nutrilettkur för att komma igång, men är tveksam om jag kommer stå ut! Smaken är fullkomligt vidrig!
    Jag är 155 cm och väger 59 kilo och ska ner till 50-53 innan den 17:e juni!! Hejaheja!!!

• Shakti

olise: Bra jobbat! Kul att se när det går framåt, då blir man extra motiverad!

M2b betyder man to be... Väldigt dålig försvenskning, men alla skriver det ju så...

• Olise

Carma
    Jag är 163 cm
    jag vägde 91 när jag blev gravid för andra gången, gick upp till 99kg. jag gick ner mycket i mig själv då.
    så från min inskrivningsvikt hos barnmorskan har jag gått ner 11 kg.
    jag har sagt att jag ska ner till 75kg det vägde jag när jag och min m2b (som jag nu vet vad det betyder tack shakti)träffades. men det är klart 70 skulle ju funka oxå. det hänger på klänningen som det fattas 5-6 cm.
    Shakti, hoppas pizzan smakade så gott som du hade hoppats på.

• Nasse7

Jag har lyckats ta ett kilo till och från ;), men nu tänker jag gå till VV på onsdag. Då har man ingen chans att smita. För hur pinsamt är det inte att väga sig och ha gått upp när det är MÅNGA som hör om mitt misslyckande? Nej, mer spark i ändan för mig, så kommer det nog att gå vägen. :)

• L-N

Har inte gått ner nämnvärt på vågen sen jag började i januari. Men däremot har jag tappat några cm lite här och där!(JIPPIII):D Nåt jag har börjat med är äppelcidervinäger! Det funkar jättebra! Det dämpar verkligen hungerskänslorna, så matmängden har minskat ordentligt! Jag dricker minst 3 glas vatten om dan och blandar i 1-2 tsk äppelcidervinäger.

• Shakti

L-N: om du tränar mer också så väger ju musklerna mer, därför ska du inte bry dig så mycket på om du inte gått ner i vikt. Huvudsaken är att det känns bra!

• luthiengirl

jag är 175 cm lång, vill gå ner från 92 kg till 78 kg....

har gått ner från 92,5 till 90,0 sen julen. ingen stor nedgång med bättre ska det bli.

Svar på tråden Gå ner till bröllop i juli, någon som vill vara med???