Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Det lät som en toppenhippa... hihi..
Finns där ngn hemsida till den Skidbrud ?
O hur många personer ryms?
vad roligt Brunkullan, verkar verkligen som en lyckad dag/kväll ;)
Försöker att packa till resan, men får hjärnsläpp... vad ska jag ha med mig.. är det verkligen bara 5 dagar till vi flyger??
Börjar bli nervös.. svårt att ha läget under kontroll när det är så långt borta.
Men men jag fick reda på igår att jag får förlängt på jobbet iallafall, det är ju kul.. det är ju självklart giftemålet också, lite fånigt bara eftersom vi varit tillsammans i 8,5 år och har 2 barn tillsammans, så vad har man att vara nervös över igentligen?.. nä nu ska jag sluta svamla och fortsätta att packa innan jag börjar jobbet.
Take care
Lycka till cissilla
Själv åker vi till teneriffa på torsdag o hem igen på måndag...
Din hippa lät ju superkul Brunkullan
Hej alla!
Brunkullan: Lät som om din hippa blev lyckad och att du blev rejält överraskad
Cisilla: Önskar dig ett stort lycka till och att du får en fantastisk resa samt bröllopsdag
Lova att du kommer med full rapport när du kommer hem!
Grattis till jobbet oxå.
Klok min gamla vän
Finns du möjligen kvar i gömmorna här på BT?
Kramis allihop!
A
Hej Anna: Klart jag finns kvar det är lite svårt att slita sig härifrån, har nu hittat Familjeliv också så nu är det 2 sajter att hålla reda på - jobbigt
cissilla: Lycka till och grattis till jobbet, hur länge fick du stanna?
Brunkullan: Där ser du, dom hade inte glömt dig bara förvirrat dig lite
Alla ni andra: Jag följer er diskussion även om jag inte skriver så många inlägg så finns jag i skuggorna ha ha
Hur mår du Anna? Växer och frodas? Har du fortfarande 3:e världskriget i magen?? Har din man förstått att det bor en liten en där inne, hoppas han också är glad! Kan du jobba över huvudtaget nu eller sätter magen stopp? jaha det blev 1 000 frågor men svara på de du vill, känns bara som du är en kär "gammal" vän som jag vill veta hur hon mår
Kram till er alla!!
Klok:
Oh så skönt att du var kvar! Det känns tryggt
Jag mår bra med bara 8 veckor kvar till bebisen kommer. Det känns helt sjukt, att det har gått så fort.
Tänk det var inte längesedan jag var här och planerade bröllopet och nu är det snart en helt ny fas.
Jag jobbar fortfarande och mår jättebra, så jag jobbar nog till slutet av februari om det går som jag tänkt.
Mannen har nu koll på att han ska bli pappa
det gav sig så snart magen började växa
Jag fungerar lite som du Klok, jag figurerar lite ute i kulisserna och kommer med glada tillrop för de som vill ha hjälp eller råd.
Till alla:
Den dagen ni tröttnar på sådana som mig och Klok som har svårt att slita sig härifrån och bara myser med era planeringar så får ni väl slänga ut oss
Men just nu avvaktar jag med spänning att Cisillas bröllop ska gå av stapeln och att en full rapport kommer!
Kramis till er alla
A
Åre bruden 07- Det finns ingen hemsida om själva ladan, men du kan ringa till dom som äger Zytt butiken för det är dom som äger ladan också. Har inte nummret här just nu men om du går in och söker på Zytt så kommer det garanerat upp.
Enligt dom kan man duka för ca 100pers. Jag gillar lokalen jättemycket!
Hallenbrud: Är det bara 8 veckor kvar?!?! Ja tiden går fort när man har roligt det är ju alldeles uppenbart. Min son fyller 8 och dottern 7 i februari, sonen den 10:e och dottern 28:e, det var skottår det året hon föddes så hon har ju kunnat bli en skottårs"unge" d v s född 29:e februari.
Sköt nu om dig och ta det lugnt.
Till alla er andra; Ni får väl sparka ut Hallenbrud och mig när ni lessnat
Kramar//Lena