• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Brunkullan

cissilla:

ÄNTLIGEN kom jag in!! Jättefina bilder!

Nu längtar jag till mitt bröllop! 11 dagar kvar........

• Klok?

Grattis cissilla, vilka fina bilder. Jag antar att vi är flera här som också huserar på FL.

hallenbrud/Anna: Hur är det med dig? Mår du/magen och mannen bra? Huserar du också på FL sidorna?

• Edsåsen

cissilla:
    Stort Grattis!
    Vilken fin familj! Ni ser ut och haft jätteskönt!

Hej alla!
    Har inte skrivit på ett tag, har haft mycket med skolan. Det går lite trögt just nu, behöver sol tror jag...

Men bröllopsförberedelserna går framåt iaf. I helgen ska vi sätta oss med inbjudningskorten och nästa vecka ska vi ha middag med värdinnan, bestman och toastmaster, syrran (tärnan) kan inte komma upp föränn i mars (hon pluggar i Lund). Men vi ska sätta oss ner och bestämma vem som ska göra vad och vad vi behöver hjälp med.

Må så gott alla!!!
    Kramar

• Popis

Edsåsen när ska ni gifta er?

• Popis

ok vad roligt.. då har ni ju ganska nära ändå! När ska ni skicka inbjudan?

Vi skickar våra 1 mars trotts att det är 5 månader till Bröllopet då. Vi har så många långväga på inbjudan så vi vill ge dom en chans att planera semestern. :D hihi.. det ska ju bli kul att skicka den, det känns som att det är då det börjar.

• Hallen brud

Hej hej allihopa!

Klok: Tack! jag, maken o magen mår fint! Jag har varit inne litegrann på FL men jag har inte orkat engagera mig där på samma sätt som här.
    Det enda som ligger där är mina bröllopsbilder
    Hoppas att allt är väl med dig också!

Ha en trevlig helg allihop!
    Kramis
    Anna

• Popis

Hallen brud: får jag fråga vad din signatur är på FL skulle va kul att kika på dina bröllopsbilder.. om du vill alltså?

• Edsåsen

Popis:
    Vi har tänkt skicka ut inbjudningarna så att de kommer fram på alla hjärtans dag...

Jo tiden går fort nu...men tror att det mesta är under kontroll...

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4