Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Vad härligt! Får man fråga vad den kostade? Är också lite nyfiken på hennes klänningar som du vet...
Den var tokdyr... :D men det var det värt 12.900:- kostar den och jag la 4000:- i handpenning. Jag har jättefina bilder från provningen.
Jag tycker helt klart du ska välja Garamaj de är dessutom billigare än Rembo.
Är de? Rembo kostar ju kring 10 000 vad jag hört? Hm... får se! Det är svårt att bestämma sig faktiskt! Tur att det inte är bråttom för min del. Ser gärna lite bilder sen ifall du har lust att dela med dig!
Har idag pratat med Anna på FOOD catering och restaurang. Verkar som att det lutar åt att hålla vår fest på golfrestaurangen, jättetrevlig var hon iaf! Vi ska prata med kockarna och få lite menyförslag osv. Känns roligt! :D
De har väldigt god mat på golfkrogen och är trevliga. Sen är ju utsikten helt underbar så där tror jag ni får en fin kväll...
Ja, jag tror att det blir superbra! När vi sett menyerna skulle de även ordna med provsmakning bara för oss trots att restaurangen håller stängt! Det kallar jag service! :D
Hej på er... hur går det med era planeringar?
Själv börjar det blir dags att skriva ut inbjudningarna på papper och inte bara sitta och läsa dom på datorn om och om igen :D
13 dagar kvar.........
Spännande... väntar ivrigt på en berättelse efter er stora dag hihi...
Lycka till!
13 dagar kvar här oxå...
Har de 2 senaste helgerna varit bortrövad på två olika möhippor: på den första flögs jag till Stockholm och den senaste kidnappades jag hemma i åre med bl a både hundspann och ridning. Superroliga båda två! M2b har oxå nyss kommit hem efter sin svensexa där han blev kidnappad till Lunndörrsstugan.
Snow: det låter som välplanerade och roliga hippor hihi...
Lycka till på den stora dagen och jag väntar på din berättelse också! :D