Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Hej hej allihopa!
Har inte hunnit gratta Sanasol ännu så jag gör det nu! Grattis
Passar på att rapportera om det eländiga vinterväder vi har i Stockholm nu... Regn.
Vi längtar till Jämtland men kommer dessvärre inte att åka upp förrän till trettonhelgen pga arbete.
Vi hade hoppats på att åka upp över jul men helgen är för kort...
Vi får längta ett tag till.
Skickar stora kramar till er alla och hoppas att det går bra för er alla med planering och diverse julstök för oss som har vårt klart!
Kramis
A
Hallo, måste bara fråga.. har ni blivit hippade? eller vet ni att ni kommer att bli det?
Jag vet att det kanske låter egoistiskt men jag tror att jag kommer att missa det, jag har har ju 2 månader kvar till bröllopet, men bara en ledig helg, förrutom julafton. Min blivande har blivit hippad en gång och kommer att bli det igen, mest troligtvis näst helg, ¨då jag också är ledig, och det är svårt at bli hippad när man är ensam hemma med barnen...
jag vet att jag inte skall klaga, men det vore roligt att bli hippad eftersom jag är den som alltid fixar åt andra + att min syster frågade för flera månader sedan vilka jag ville skulle komma om jag skulle bli hippad, men jag tror det har blivit lagt på hyllan nu.
Cisilla:
Oj oj oj
Jag tänkte ungefär likadant med tanke på att jag gifte mig i semestertider och trodde inte att det fanns en chans att de skulle få ihop det eller hinna.
När dessutom dagen passerade som jag hade tippat som dagen D var jag bombis på att det inte blev nåt.
Men som det blev!!
Vet inte om ni minns men jag blev ju hippad i två dagar med kryssning och ponnytrav och gud vet allt.
Jag kan ju inte garantera något men jag skulle bli förvånad om du inte blev hippad.
Lova att berätta vidare!
Stor kram och trevlig helg till alla!
A
Hallå alla!
Jag har hittat min klänning
Var nere hos syrran i Uppsala, första dagen letade vi klänning i Stockholm, men hittade ingen som var kanonbra. Men vi hittade en tärnklänning till henne
Dagen efter gick vi i butikerna i Uppsala, och där hängde den såg den direkt när jag kom innanför dörren, provade den och var sedan fast
så nu är den beställd
Det blev en av Alicja Eklöws Aspera
www.parisette.com/aspera_brud/4062_astra_brud.htm
Fast utan bollero...
Må så gott!!!
Åhhh vad fin klänning Edsåsen Stort grattis... När får du den?
Åre bruden 07:
Tack. Visst är den
Den kommer i slutet av februari, och då ska jag till butiken och få den lite insydd...
Härligt Edsåsen
Fin klänning Edsåsen! Spännande att vänta på den!
Tjena tjejer!
Siter pa ett internatkafe i Patong beach ska snart prova min brukklanning fopr andra gangen. Min M2B har fatt sig en skitsnygg kostym med vast och tillbehaor. Kanonbilligt! :D
Ha det gott! Det har vi. :)
Popis, Så himlans härligt! Man skulle behöva en liten semester!