Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Klok: Tack! Jag tror vi kommer att få det jätte bra :D
Eftersom jag är hemma pga arbetslöshet känner jag att min kille tar mig lite för given lite för ofta. Han tycker att jag kan ju göra det mesta hemma eftersom jag är hemma. Visst jag kan göra mycket men inte när han tar det för givet. Vi har pratat om detta mycket och jag tycker faktiskt att det blivit bättre. En sak som fungerar jättebra nu är matlagning, vi har gjort ett schema som vi följer slaviskt och det innebär att vi lagar mat varannan dag. När det är hans tur så hjälper jag honom inte alls. :D
Klok?:
Ja, jag jobbar i Östersund. Har snart gjort min första vecka, och det går lite bättre för varje dag, som tur är.......
Men jag blir trött på kvällarna......
Hej allihop, är hemma med sjukt barn idag, så jag passar på att titta in en snabbis.
Hallen brud: jo, jag hade min kjol klar, men "smarta" jag köpte här på köp och sälj, så när den kom var den alldelles för stor för mina kläder och passade inte alls in umder min kjol, men nu hittade jag en kortare underkjol på kappahl som jag köpte för 39:- på rean, den får duga...bara korsett och skor kvar, affären jag talade om ligger i närheten av Daffy´s (snett ovanför stora kyrkan)
Hämtade även våra ringar i onsdags, är så jätte nöjd, det blev prag ringarna från schalins guld.
Klok?: har du varit på landstingsrevyn än då? Jag jobbar också inom landstinget i Östersund.
Sköt om er alla, så hörs vi snart igen
min pappas sambo är väldigt aktiv i revyn, har dock aldrig sett den tyvärr.
Dom är jätte duktiga, sista chansen i morgon :)
Men tyvärr så känner jag inte till alla chefer som det handlar om, men det var trevligt ändå.
Hej alla!
Cisilla: Kul att du är nöjd med ringarna. Schalins är fantastiska Nu är jag lite lätt partisk då båda mina svägerskor jobbar där...hi hi.
Min ena svägerska hade själv designat min vigselring så det finns bara den och min andra svägerska har graverat våra ringar.
Känns jättespeciellt
Men jag tycker att deras ordinarie sortiment är superfint!
Jag skulle egentligen gå in och boka flygbiljetter till Östersund och så hamnade jag här....hur gick det till???
Skickar en kram från Stockholm och önskar en trevlig helg!
A
Känner igen mig... jag väntar bara på att mina ägg skall koka klart.. konstigt ;)
Hej hej tjejer! Nu så var man förlovad :) Känns suveränt och ringen sitter som ett smäck på fingret, så vackert!!
Hej alla Jämtlandsbrudar!
Hur går det för er i planeringarna? För oss faller fler och fler bitar på plats. Nu är den stora frågan vart vi ska ha festen. Har lite olika alternativ som är varandras motsattser! Har lite svårt att bestämma mig!
Det första alternativet är en gammal lada där vi får ta med både mat och dryck.
Det andra är på ett hotell där alla gäster ska bo, där får vi specialpris på både mat och dryck!
Båda har sina fördelar och nackdelar! Vad tycker ni?
Skidbrud: jag tror ni kan få det personigare i "ladan"...
Sanasol_ Grattis till förlovningen, berätta hur gick det till?
kram på er.. börjar få lite resfeber... :D