Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Hej på er
Skidbrud: Jag röstar också på ladan tror det blir mysigare
Sanasol_: GRATTISKRAM
Idag ska vi på Jamtli och julmarknad - det ska bli så kul, jag har velat gå dit i flera års tid men aldrig kunnat så idag blir det av, funderar på att ta en titt på russinutställningen också.
Nej jag har inte varit på revyn - tyvärr - men det känns som om min man får ta mesta ansvaret över barnen och då ville jag inte gå iväg, vi får se nästa år (om jag har kvar mitt vik då)
Nu ska jag upp och väcka maken, sedan blir det frukost, lite tjat på barnen så dom klär på sig och sedan bär det iväg
Ha en bra dag ni alla där ute
Hej tjejer... var just på Jamtli och hämtade vårt älgbrudpar som vi ska ha på vår gröna tårta :D av Maria keramiker från Nälden. Det var superfint, vi vra supernöjda. Lite roligare med något annorlunda och eget.
grattis Sanasol
Hej tjejer!
Tack för gratulationerna! Känns så underbart bra att ha en blänkande ring på ritt finger att man knappt kan beskriva det! Som vi har längtat, båda två!
Vi hade inte sagt något datum för vår förlovning och det var egentlgen inget sådär planerat eller storslaget i sig, men väldigt romantiskt! Vi var hemma hos oss och det var bara ett sånt där otroligt fint och perfekt ögonblick som det vore dumt att inte ta tillvara på.
Min älskade gick ner på knä och frågade ifall jag ville gifta mig med honom, ännu ett frieri men den här gången med ringarna på plats! :D Det tog ett bra tag innan vi ens fick på oss dem mellan alla pussar och kramar, och jag sa ja ja ja! :)
Är nog ett av de finaste, mest romantiska och personliga ögonblicken hittils i livet och jag kunde inte vara lyckligare!
Jag vill också önska grattis, åh vad gulligt ;)
Klok?. hoppas du har ditt vik kvar, hur länge har du det?
Går själv på vik. åt landstinget, det slutar 15 januari (samma dag vi drar till Teneriffa) men jag hoppas på fortsatt.
Nä nu skall jag fortsätta se på Pearl Harbor, sköt om er
cissilla: Har vik till 31/12 på landstinget såklart är inte så orolig men det finns ju alltid LAS-listan och jag står tyvärr inte på den än. Vi får se vad som händer.
Vi var på Jamtli igår på julmarknad, det var så j-la kallt så hela dagen idag har gått åt till att slöa och bli varm åtminstone för oss vuxna, barnen är det full fart på men dom hade ju overaller på sig och var ordentligt klädda. Vi tyckte också vi hade klätt på oss men icke sa nicke - brrrr
Ha det bra, nu ska vi äta chili för dom vuxna och spaghetti och köttfärssås för dom små
Tankspriddhet är också något som drabbar mig rätt ofta, särskilt när jag är lite stressad.
Jag hade just kommit hem till mina föräldrar och vi var bortbjudna allihopa så när jag kommer in i hallen vrålar jag "Hinner jag duscha?" och de säger "Nej" och då säger jag "Jaha, men då går jag och kissar istället!"
Likvärdigt, eller hur?
öhm, snacka om förvirrad nu...skulle hamna i rödbets-tråden! hihihi
Sanasol: Grattis
Tack tack :)