• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Brunkullan

Än så länge ingen möhippa......Dom gör nog allt för att förvirra mig! Men det borde bli i helgen......

Men det är väl det som är meningen, att man inte ska kunna lista ut när det blir, hi!?

Återkommer......

• Skidbrud (gift)

Åh vad spännande! Du måste återkomma och berätta om det har hänt något!!!

Åre brud 07: Det blir en fredag ni gifter er såklar! Vi hade den 7/1 som förslag också men tillslut så blev det 20/1. Bor ni här? Alltid kul med fler Årebrudar!

• Brunkullan

Hej igen!!

Ännu ingen möhippa.......

Jag har precis varit och fikat med två av mina barndomsvänner, och dom var luriga och undrade om jag är nervös.....

Nu tror jag inte att det blir denna helgen, för en kompis åker hem i morgon och en annan är i fjällvärlden - säger dom i alla fall!! Så jag undrar när det blir........

Tänk om dom tar mig och min M2b samma dag, alltså nästa lördag.....hm.

• cissilla

vad roligt det låter, du får uppdatera, hoppas det blir en rolig dag, när den än blir ;)

• Åre bruden 07

Skidbrud

Nej den 6 är en lördag. Bor i södra skåne men min blivande är från Åre trakten...

Själv?

• Skidbrud (gift)

Åre bruden 07: Vi bor här uppe så det ska bli jättemysigt att få gifta sig här när det är en massa snö! Det var det ända kravet vi hade när vi bestämde datum; att det skulle vara snö!

• Åre bruden 07

vet ngn ett mysigt ställe man kan ha festen på?

Helst där man själv kan laga maten. Det ska vara i närheten av Tännforsen O Åre

• Skidbrud (gift)

Åre bruden 07- Vi kommer att ha festen i en lada som ligger nere vid Åre strand och Holiday Club. Det är Zytt som har den! Den är jättemysig men lite dyr, 5000:-! Där kan man ha med sig egen mat och dryck. Finns ett rätt så bra kök och varmhållningsskåp osv. Finns även en bar!

• Brunkullan

Det blev möhippa igår!!!!!

Dom kom och tog mig på sängen kan man säga, för jag låg och sov när dom kom och bankade på fönster och dörrar!! Jag fick dra på mig en skridskodräkt, som är sådär "tajt" ni vet!? Och eftersom det var -15 grader, så hade jag massor med kläder på mig under också! Efter det blev det hotellfrukost, slalomåkning (det är 20 år sen jag åkte....) med en privat, snygg lärare!!! Jag fick sen fotbehandling (har aldrig gjort det tidigare..) och efter det springa ärenden på stan, i min snygga utstyrsel! Efter det åkte vi och badade bubbelpool, bastade och hade det skönt. Vi åt även middag och drack vin. Natten slutade ute på krogen, med dans på högtalarna!!

Jag är MYCKET nöjd, och samtidigt glad att det är över, och att jag överlevde, hi!! Jag har varit såå trött idag, och har värsta träningsvärken!

Nu är det min M2b:s tur nästa helg.......

Så mina vänner lurade mig bra, för jag ändrade ju mig, och trodde inte längre att det skulle bli nån möhippa denna helg!

• Brunkullan

Jo, jag glömde ju dansen!!! Vi hade även ett danspass, där vi lärde oss dansa någon sorts "streetdans", hi!! Det var roligt!!!

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4