• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Brunkullan

Jättebra, då kan vi fortsätta att "prata" här!!!

• snow

KUL! En "ny" brud kommer här oxå, om det går för sig. Årebo som gifter mig i Åre gamla kyrka i februari 2006. Bara 3 veckor kvar innan OSA går ut, sen kan vi börja frossa i festplaneringen på allvar.

• Brunkullan

För oss är det 4 v kvar till OSA, sen får vi sätta tänderna i bordsplaceringen! Det är den som känns lite jobbig tycker jag......

• Popis

Jag hänger också gärna med i bröllopssnacket?? :)

Jag gifter min 12 augusti 2006 i Frösö Kyrka längtar... :)

Vilka är alla? Själv är jag Brunflobo ursprungligen efter studeirna i Luleå så flyttade jag till Östersund, nu längtar jag till Åre... det är bara jobb som saknas...

• cissilla

Vad kul att även fler har hittat hit, så man får väl ta en snabb presentation; vi bor på frösön, men åker till Teneriffa och gifter oss den 20 januari och flera av våra nära och kära följer med oss, vi har även två gemensamma barn som följer med.

• Sanasol

Hej hej! Spännade för er som gifter er ganska snart :)

• Sanasol

snow , vart kommer ni att ha er bröllopsfest?

• Edsåsen

Hallå...
    Bor i Åre, vi gifter oss i Storvallen kapell (vid Storlien) den 3 juni 2006.
    Efter lite ändringar då Edsåsens stiftsgård är till salu och vi fått ta vårt andrahands allternativ...

Vad roligt att vi blir fler och fler

• snow

Sanasol_:
    Bröllopsfesten blir på Hedmans Fjällby i Hålland där de flesta långväga gästerna även kommer att bo.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4