Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
JOdå, jag blev hippad igår, min mor lurade mig till att jag skulle vara smakprov på en julklapp till min syster, så när vi åkte iväg så stannade hon på bowlinghallen där det står 4st som jag känner igen :) så vi spelade bowling i en timme och åt sedan mat där och sen var det slut. lite snopet, men jag blev ju iallafall inte helt bortglömd..
Cisilla:
Jag sa ju det! Förstår att du kanske tyckte att det var kort men som sagt du blev inte bortglömd som du var rädd för
Det verkar vara så att det är när man minst anar det som det slår till!
Vill passa på att skicka stora julkramar till er allihop
Tror att jag tittar in lite mindre nu dagarna innan jul, fullt upp med allt.
God Jul så hörs vi snart
Kramis
A
Cisilla:
Det var väl mysigt, och det är ju så kul att bowla, hur bra/dålig man än är...
Må så gott alla!
en riktigt god jul och ett gott nytt år till er alla
kram//lena
god jul o gott nytt år till er alla från mig med
Jag vill också önska er alla en god jul och gott nytt år, kan hända att man tittar in lite däremellan.. sköt om er och ta hand om varandra// julkramar önskar Cecilia
God Jul alla!
Hoppas att ni får det skönt och inte en massa stress (för inget går ju fortare om man stressar )
Ta hand om varann och njut istället!
Stor kram till er alla!
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR TJEJER!!!
önskar
Brunkullan
Hej hej!
Någon av er som har numret till bokningsansvarig av Stockesalen?
du kan ju kolla på deras hemsida, där har dom iallafall mail adressen, www.moasskafferi.com/index.htm