• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Sanasol

Jo, men det är väl inte dem som har hand om själva lokalen som används för bröllop? Caféet är inte det en annan sak?

• Popis

Hej tjejer, nu är jag tillbaka efter Thailandsresa och julstök... Jag har haft det oförskämt bra trotts sämsta vädret på 17 år i Thailand. Endast 2 soldagar på 14 dars semester men brun blev vi i alla fall.

Vill bara säga att kostymerna blev kanon klänningen behöver justeras lite här hemma men över lag bev vi nöjda.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA! :D

• cissilla

välkommen hem till vintern.
    Ang. stocke så har dom tagit över helt och hållet, vad jag har förstått.

• Sanasol

Ah, okej!! TACK för hjälpen...

• cissilla

Sitter och väntar på att min blivande skall komma hem från affären... han skall ju bli kidnappad snart, för andra gången, dom kommer 17´30 och han skulle åka iväg till affären.. suck, och envis e han oxå, killarna har redan fått ändra planera en gång eftersom han bestämde sig för att sluta tidigare idag, men som tur var fick jag reda på det igår, så jag hann förvarna, det va ju meningen att dom skulle ta honom direkt efter jobbet.... jag tror han kommer... hem nu, måste gå.

• Hallen brud

Hej hej allihopa!

Sitter här i snöstormen i Stockholm... Ni skulle garva ihjäl er tjejer
    Det här är inget som en riktig jämtlänning skulle kalla snöstorm!
    Lite lätt snöfall kanske

Ville bara skicka en hälsning och tala om att jag fortfarande finns med i tråden.

Kramis
    A

• Edsåsen

Hallen brud:
    Visst är det humor...
    Pratade med syrran i Göteborg där var det oxå snöigt, det är ju tur hon är härifrån så att hon klarar sig

Må så gott alla!!

• cissilla

Han hann och dom var snäll, bara en kväll med bowling, käk och lite öl/whiskey ;)

Sen vill jag önska alla ett gott nytt år, själv jobbar jag natten, men hinner fira lite med familjen ändå för jag börjar inte förren 21. Hoppas alla får en trevlig kväll, för det tänker jag ha. Brukar ni ge löften?

Kram C

• Edsåsen

Gott nytt år alla!
    Hoppas ni får det bra, och kom i håg att ta hand om varann

cissilla: det blir väl samma som varje år...att äta mindre godis

Må så gott alla!!!

• Hallen brud

Hej hej,

Hurra! På torsdag åker vi till Hallen Har inte varit uppe nu sedan i september och sen lär det väl inte bli förrän till våren med tanke på bebis o allt...

Hoppas att ni alla mår bra och att det går bra med era planeringar.
    Cisilla: Nu är det inte många dagar kvar
    Tänker så på dig och kommer ihåg hur det kändes innan. Njut av varje sekund!!!

Kramis
    A

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4