Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Roligt, min blivande är från Offerdal. Men vi valde Frösö kyrka eftersom den är mindre och vi bara tänkt oss ca 45 gäster!
Vart ligger den där logen då? Blir lite nyfiken! Vi funderar som sagt på Hov eller Golfrestaurangen! :D
Våra planer går sakta med säkert frammåt, vi berättade nu i julas att vi skulle gifta oss i samband med att vi förlovade oss, den 1/12 2005. Det var roligt, och nu är man spänd på att börja planera!
Ringen låter fin, våra ringar kommer också därifrån. Min blivande har modell 210-7 och jag Mt Blanc, kommer att ha en smal ring med 14 st stenar som vigselring! :D
Varifrån i Offerdal? Min mamma kommer därifrån så vi har varit där väldigt mycket hos mormor.
Min ring är en allians 54.33-5. Den du har valt var verkligen jättefin! Logen är en herrklubbs som min pappa är med i, så det är så vi kom in där. Börjar längta väldigt mycket nu!
Ah,vad kul! Han kommer från Rise,
Här har det hänt endel sen igår kväll! Tack för tipsen Hallen brud, då har jag åtminstone två frisörförslag. Grizzlyhuset trodde jag bara sysslade med reklam men de gör alltså "vanlig" fotografering också, det var bra att veta. Den här Tina Stafrén, var håller hon hus? Anna & Maria verkar vara väldigt populära, de har tagit många av bröllopsbilderna som är i tidningen har jag sett. Det är svårt det här med fotografering, det är dyrt men samtidigt är det ju det "enda" man har kvar så det är nog dumt att snåla på den posten...
Suveränt ställe det här förresten, så mycket tips man får!
Jag kommer att fixa håret på Hårkompaniet och så kommer jag att få make-up genom Kräm och salva. Hon kommer till frisörsalongen och gör make-up. De är väldigt duktiga! Tina kan du hitta på gula sidorna...
Hej tjejer... :D
Nu har jag köpt min klänning, dyrt blev det men det var det värt, den är så himla fin, tuff, häftig you name it! Garamaj var toppen hon sa precis vad jag passade i och inte. Jag valde lustugt nog den första hon plockade fram, den är helt underbar! :D
Popis, vad roligt!! :D
Pi-06:
Väl bekomme
Jodå Lasse Thoresson håller visst på med skolfotografering och reklam också men han tog fantastiska bröllopsbilder.
Och priset var lite annat än Anna o Maria vill jag lova.
Det är värt att ringa honom, inte bara för att han är prisvärd. Han är mycket trevlig också!
Ha det gott alla!
A
Sanasol: tack! Det var verkligen roligt.. Irina Garamaj var superduktig och väldigt trevlig. Jag är otroligt nöjd med hjälp och inspiration... Till midsommar ska jag hämta min klänning ska bli så kul. :D