Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Hallen brud. tack så mycket, nackdelen är att jag sitter i mina kläder som jag skall ha.. och jag trivs inte, ioförsig är inte jag smikad och håret inte fixat, men kjolen är ganska genomskinlig, trots underkjol, men jag tycker att jag ser så tjock ut i kläderna, suck, är det normalt att känna så här?
Nä nu skall jag laga lite mat, så jag slipper tänka på det, sköt om er.
Cisilla:
Misströsta inte Vet att du är jättefin i kläderna, helt normalt att känna sådär.
Jag hade panik hela tiden för att det skulle strama eller hinna bli för litet, och jag lovar dig att när sminket kommer på och håret är fixat då känns allt toppen
Min man började gråta när jag kom in i kyrkan och jag trodde att det var för att han blev tagen av stunden men senare sa han att han inte hade känt igen mig för att jag var så vacker....
Precis så kommer det att vara!
Ryck upp dig nu!
Kramis
A
E så glad idag.. Väcktes av min kille som gav mig ett kuvert, det var en bröllopsinbjudan till vårt bröllop Längst ner stod det
"Vill du gifta dig med mig trettonafton 2007"
Så nu är datumet i alla fall bestämt... O platsen blir ute vid tännforsen om det inte är allt för kallt...
Åre bruden: Vad roligt... vad romantiskt.
Tännforsen är så fint, jag skulle vilja ha barndop där nån gång i framtiden.
lycka till med planeringen!
Åre bruden 07 : Så himla roligt! GRATTIS till datumet, allt känns så mycket mer verkligt när man har det! :D
Hejsan alla!
Är det bra med er!
Åre bruden 07: Ska också gifta mig i Åre 07! Vårt datum är 20/1-07 och det blir i Åre kyrka! Har funderat på Tännforsen och jag tror att det är jättevackert!!!! Vad blir det för datum för er?
Skidbrud
Det blir den 6/1 07
Åre bruden 07: grattis, det blir säkert jättemysigt.
Hallen: tack för ditt inlägg, tror det behövdes, du har nog rätt, det blir nog bra ändå ;) Hoppas resan gick bra och att ni har det trevligt i Hallen.
Nu tror jag att det är möhippa på gång!! En av mina barndomsvänner är "hemma" i helgen, och kanske fler av mina vänner, vilket jag inte vet något om. Hon har ringt mig och låtit lurig på rösten och sagt att jag ska ta på mig ordentliga skor när vi ska träffas i morgon (för att fika....!???). Jag tror inte att det ska hända något i morgon, utan att det är en luring från hennes sida, men jag tror att dom kommer och tar mig i eftermiddag!!!!!
Det är 1 mån kvar till bröllopet, min kompis reser hem på lördag (säger hon i alla fall....) och dom tar min M2b nästa lördag, så det borde bli denna helg, eller hur!?
Jag berättar senare om jag har rätt!
Ja ngt lurt e det nog på gång Brunkullan
*hoppas*